bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 har 2 barn. en på 20mnd og en nyfødt. har quinny 4xl med søskensete. vognen er grei den, men veldig tung.fungerer fint til turer og hvis jeg skal være lenge på senteret f.eks. sambo jobber på sjøen så jeg er mye alene med ungene. derfor måtte jeg ha en søskenvogn. men nå lurer jeg på om jeg skulle hatt en vogn til. speedy eller zapp. bærer minsten mye i elastisk sjal. så på småturer på senter/butikk kommer jeg nok til å bære minsten. og da kan det være greit å ha en liten vogn til eldste. (har en trille,men den var det møkkakvalitet på) og om jeg bare skal ha med meg en av ungene så er det jo også greit å ha en liten lett vogn istedenfor den store tunge. vil jo helst ha zapp, men så at ryggen ikke kan legges ned, derfor ble jeg usikker. for da kan jeg ikke legge babyen i softbagen oppi. men har maxi cosi sete som jeg kan feste på da. huff.. ble litt rotete dette. men håper noen skjønner hva jeg vil fram til. hvilken av de 2 passer best til mitt bruk?
jordbærsjokolade Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 Du kan ikke legge ned ryggen på speedyen heller:(
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 9. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2009 åh.. mener det sto et sted... jeg som har blingset da kanskje
jordbærsjokolade Skrevet 9. april 2009 #4 Skrevet 9. april 2009 Jeg kjøpte min i 2007, og det går i hvertfall ikke an å legge ryggen helt ned på den. Men kanskje det komme en nyere modell?
jordbærsjokolade Skrevet 9. april 2009 #5 Skrevet 9. april 2009 Kan du ikke bare kjøpe en dreamybag til speedyen da? Er veldig enkel å sette på den altså. Er litt mer tunngvint å feste sporsdelen på, men ikke veldig:)
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 9. april 2009 #6 Skrevet 9. april 2009 Har en 2007 modell speedi jeg og JO, ryggen kan legges ned... Men ikke helt. På zapp går ikke det å legge ned ryggen nei, men på speedien går det an, men som sagt, ikke helt ned men den funger veldig fint... Hadde valgt speedi fremfor zapp, bl.a. pga. det med at masi cosien kan settes på vognen, veldig kjekt... zapp passer bedre til å bare bruke inne på senter eller når man skal bare kort tur, speedi passer nok bedre når man er i byen og slikt.. synes jeg...
jordbærsjokolade Skrevet 9. april 2009 #7 Skrevet 9. april 2009 Ja, den kan legges ned, men ikke helt slik at hun kan putte en softbag oppi. Men veldig enkelt å klikke på dreamybagen!
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 9. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 9. april 2009 ok. hadde ikke tenkt å kjøpe bagen, da jeg bare brukte bag til eldste i 5 mnd. men den vognen jeg hadde kunne jeg legge ryggen helt ned på da. men som sagt så blir det jo bare til korte turer. og da blir det vel til at eldste sitter i vogn og jeg bærer minsten, eller om jeg bare har minsten med, så kan jeg feste bilsetet på. så da er det vel speedi som blir mest aktuell da kanskje? for jeg kunne ikke feste bilsete på zapp?
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 9. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 9. april 2009 hva med quinny buzz? kan den være grei? så ut som om man kan vippe hele setet så babyen kan ligge? eller har jeg misforstått?
jordbærsjokolade Skrevet 9. april 2009 #10 Skrevet 9. april 2009 Den bagen blir veldig liten veldig fort, vi måtte kjøpe ny vogn nå jenta vår var 5 mnd for hun vokste ut av baggen sin. Men vi bukte vogn veldig mye, så var nødt til å ha en vogn som hun kunne ligge flatt i litt lenger. Zappen har ikke jeg noe erfaring med. Jeg tenkte også at jeg skulle bære minste (som kommer hvert øyeblikk) og la storesøster sitte i vognen, men så kom jeg på: Hva om jeg må ut på trilletur når de regner feks? Ikke like lett å bære da. Men som sagt, vi er mye ute på trille tur, har ikke bil så er nødt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå