caleb Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 Jeg går i mitt tredje svagerskap men kan ikke huske at sf målene har sunket før?? Jeg ligger på skalaen til det som er normalt, men jeg har ligget over streken helt fram til de 2-3 siste målingene.På de målingene ligger jeg under den tydeligste streken. Magen er heller ikke så stor denne gang som da jeg ventet de 2 andre.. Jeg tenkte bare at disse målene hadde sunket siden magen sank mot slutten, men jeg tar meg selv i å være litt bekymret.... Vet jeg bare kan ringe føden å høre, men ..
Bella27_ Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 hei! lurer akkuratt på det samme som deg! med min første, låg jeg over streken, men mot slutten havnet jeg under streken. (de siste 2 ukene) og det samme har skjedd denne gangen,bortsett fra at jeg bare er i uke3o+1. så er en smule bekjymmret nå (gikk fra å være litt over streken- til å ligge på streken nå) håper jeg ikke synker noe mere.
caleb Skrevet 9. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2009 Hallo igjen.. Tror du ikke det er normalt da?? Siden du også opplever dette? Det var ca fra min uke 30 de begynte å synke, akkurat som deg.. Vi satser på at dette er normalt også får jeg høre med legen min når jeg skal dit... Så lenge det er godt med liv i magen hver dag, er det sikkert ikke noe å bekymre seg over.. Lykke til med svangerskapet!! Jeg har heldigvis bare 12 dager igjen til termin!! God påske!!!
Chikita på overtid Skrevet 9. april 2009 #4 Skrevet 9. april 2009 Hei hei Magen min og har sunket de 2 siste målingene, men bare med litt over en cm da, dette var helt vanlig sa JM fordi ungen synker ned i bekkenet, men den skal forsatt vokse litt til neste måling da, så om den ikke vokser i hele tatt men går i en vannrett strek bortover er det grunn til bekymring sa JM. altså om magen min ikke gikk opp når jeg er der neste uke så blir jeg sendt på sykehuset med en gang. Nå er jeg på overtid så kan hende det har noe og si, men skulle tro det var like viktig uansett når man er i svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå