Sol Skippertaksdronning Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 iallfall brødskiver med makrell i tomat og gressløkost. og når helsesøstra sier hun kan spise det (hun er 7 mnd), ser jeg ikke hensikten i å nekte henne det. ikke er hun overbegeistra for middagsglass, så hun får samme maten som oss-minus salt og sterke krydder da..men det er så godt å se at hun spiser, siden hun ligger stødig på nest nederste streken på kurven. En gjennomsnittlig dag her når det gjelder mat ser omtrent sånn ut: frokost: her går det med en til to brpdskiver, og 240 ml mme. lunsj: ei brødskive eller grøt, 240 ml mme. middag: en ganske romslig porsjon mat, vann, og 240 ml mme. mellommål: frukt og 180 ml mme kveldsmat: en stor bolle grøt, og 240 mme. matglad liten frøken ja;)
Bumblebeee Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 Oj, skal si hun har appetitt ja! Så deilig! Min frøken (7mnd) virker småspist i forhold. Dagen vår er ca sånn: 06: pupp frokost: en porsjon grøt (ikke alltid hun spiser opp) og vann lunsj: grøt eller middag + vann middag: middagsglass og frukt + vann kveldsmat: grøt + vann ca 19: tilbud om pupp, men vil sjelden ha ca 23-24: drømmemåltid, ca 100-200 ml mme
Bumblebeee Skrevet 9. april 2009 #3 Skrevet 9. april 2009 ...glemte å si at hun får pupp også gjennom dagen. Det varierer veldig hvor mye hun vil hya av den.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 9. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2009 Frøkna her er puppvegrer, ikke interessert for en femmer:) Lille tar kveld sju, og sover natta gjennom til åtte, halv ni. trur jeg er litt bortskjemt egentlig:) merkelig nok er hun ingen stor unge, ca 7 kg, og 67 lang, men i godt hold, og har valker på låra:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå