Gå til innhold

Trenger gramatisk hjelp......please....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan man kunne binde sammen for en uttrykk følgende:

tårn som ble brykt for å kjempe/krige mot motstander...

Kan man kalle den for krigetårn eller det finnes noen annen uttrykk?

Takk på forhånd =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

unnskyld, et uttrykk

Skrevet

Hallo....jeg trenger dette virkelig :(

Skrevet

Måtte vel bli krigstårn i såfall.

Tårnene var vel en del av forsvarsstrategiene, så det korrekte ville vel være å kalle dem forsvarstårn.

Skrevet

Sammensatte ord som begynner med "krig" tar en s i fugen. Altså krigsmann, krigstårn, krigslysten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...