Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 nå plutselig etter 1 år kommer bf og skal bytte helg og sier det er pga. jobben fordi han 1 helg i mnd. må jobbe og det faller på denne helga han har samvær... helt i orden det, det er jo ikke store saken å bytte helg... inntil jeg ser på helgene i mai hvordan dette faller heldig ut på bf og sannsynligvis har han studert dette.. og familien hans "som bestemmer helt og holdent" over han har nok kommentert dette. og så lurer jeg på en person som har vært fast ansatt i samme jobb i 15 år hvorfor kan ikke en sånn person sette kravene på sin arbeidsplass, at han har samvær den helga? jeg tror faen ikke på han og han har aldri vært til å stole på... det er aldri det han sier som er sannheten.. har satt kravet til å vente til å bytte til juni bare for å se hva reaksjonen er.. regner med at det blir bråk.. har dere byttet helger, har ungen reagert? eller har dere gjort det i forbindelse med ferier?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 Faller hvordan heldig ut da? Og om ikke det er noe problem for deg å bytte, hvorfor skal du henge deg opp i grunnen til at han vil bytte?
junijente fikk julijente Skrevet 10. april 2009 #3 Skrevet 10. april 2009 Er det snakk om å bytte helger fast, eller bare en enkelt gang? Og som anonym over meg lurer jeg på hvordan det faller heldig ut for bf? Og hvorfor det er så vanskelig for deg om det egentlig ikke blir noen problemer av det for din del? Når du vil vente til juni med å bytte, høres det for merg ut som at det mest er for å være vanskelig, og det kommer det som regel ikke noe godt ut av for noen av partene. Men mer konkret om bytte av helg har vi gjort det noen ganger her, dersom den som skal ha barnet skal noe som barnet ikke kan være med på, eller at den som egentlig ikke har barnet vil ha med barnet på noe. Da har vi byttet slik at begge parter har barnet to helger på rad, og det har fungert helt fint. Må legge til at barnet her er større enn en del av dere andres barn, han blir 14 år nå. Jeg synes det er et poeng at den som skal ha barnet faktisk har mulighet til å være med barnet den helga, hvis ikke blir det jo lite samvær ut av det, og det taper jo barnet på også. Da synes jeg det er bedre å bytte samværshelg enten det er for en enkelt helg eller fast, forutsatt at det passer for begge parter (og barnet selv).
Anonym bruker Skrevet 10. april 2009 #4 Skrevet 10. april 2009 Kan det være da at han vil få 17 mai i sin helg? Ellers ser jeg liksom ikek hvorfor han skulle falle så heldig ut. Må inrømme at om bf hadde villet bytte helg og jeg hadde gledet meg til å feire med barnet 17 mai hadde jeg også sagt byttinga fikk vente til måneden etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå