*25/06-09* Skrevet 9. april 2009 #26 Skrevet 9. april 2009 77dager igjen men håper han kommer snart Gleder meg sånn
♥REBECCA♥ Skrevet 9. april 2009 #27 Skrevet 9. april 2009 41 dager igjen her,høygravid i morgen:) men merker alerede mye tak nederst i magen,og di gjør vondt,hade di i over i går,og litt i går og i dag, kan jo håpe det skjer noe før.
Sommervind Skrevet 9. april 2009 #28 Skrevet 9. april 2009 -12 dager (huff), og har en rie nå og da, men de er for korte og ikke regelmessige i det hele tatt. Leste akkurat dette med fullmåne, da kan jo noe skje i natt - "men hva hvis det skjer med alle andre også!", sa mannen min nettopp da jeg leste det høyt for ham. Da blir det vel kaos på føden? Og med påskeavvikling og allting? Oj oj, spennende, dette her.
såpebobledama Skrevet 9. april 2009 #30 Skrevet 9. april 2009 Passert menstermin, 17 dager igjen til ULtermin!
Sussi_med_nr.2 Skrevet 9. april 2009 #31 Skrevet 9. april 2009 9 dager igjen... veldig klar for å føde NÅ :-)
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 9. april 2009 #34 Skrevet 9. april 2009 20 dager til ul-termin, men 19 til min menstermin, og 16 dager til legens mens-terminberegning... Stoler ikke på legens beregning, for han regnet så rart synes jeg... Men det nærmer seg iallefall, og har små mens-murringer om natta. Men kjenner de bare når jeg har vært på do; altså når jeg er våken om natta. Sjelden ellers om dagen, bare hvis jeg har gått for lenge med hunden...
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 9. april 2009 #37 Skrevet 9. april 2009 19 dager igjen. Slimproppen har gått, og masse murringer og mase-rier i noen dager nå! Kom ut baby, kom uuut =)
Mor til 3 søte små:) Skrevet 9. april 2009 #38 Skrevet 9. april 2009 30 dager igjen, men har planer om å føde før termin:) Venter tredjemann og vet at mine planer/ønsker om å føde før termin sjeldent fanges opp av babyen, he-he...
Tinkivinki Skrevet 9. april 2009 #39 Skrevet 9. april 2009 4 dager igjen.. til "Sommervind" som er 12 dager på overtid.. skal man ikke bli satt igang hvis det går to uker over?
mumitrollet Skrevet 9. april 2009 #40 Skrevet 9. april 2009 jeg har 18 dager igjen og sikkert en av de få som ikke er lei:-) har ikke særlig lyst å føde før termindato heller..... vil nyte permisjonen til fulle og slappa av home alone de siste to ukene. Nå er det jo tjo og hei med mann og barn siden det er påske. Skulle absolutt ha fått vaska litt i kåken og før lillegutt melder sin ankomst. Men det skal sies at jeg er i veldig god form og ikke akkurat (enda hvertfall) føler meg som høygravid. Jeg praktisk talt elsker den gravide tilværelsen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå