Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 Tror jeg har fått sopp i underlivet. Brukte canesten inatt, og tillegg har jeg brukt den kremen som følger med mye. Jeg klør og klør og klør. Har nesten ikke sovet noenting inatt. Kjønnsleppene er så hovne at det gjør vondt å både sitte og å gå. Jeg må gå med bena litt spredt som en cowboy. De indre kjønnsleppene er så store nå at de på en måte henger nedenfor de ytre. Føles også som det strammer litt der nede, og alt dette gjør vondt... Noen som vet hvor fort jeg burde merke bedring etter canesten? Foreløpig merker jeg ingenting:( Skulle egentlig gått på lang tur med noen venner idag, men har avlyst pga dette.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #4 Skrevet 9. april 2009 Jeg vet ikke hva det kan være, men har aldri hørt om at kjønnslepper hovner opp ved sopp. Ta deg en tur på legevakten slik at du ikke får ødelagt hele påsken. Ønsker deg god bedring :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå