Pluttiplutt Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 Heihei. Jeg må få kjøpt meg bilstoler nå, siden de jeg har lånt begynner å vokses ut fra. Har dere noe tips om hvilke som er best? billig og bra. gjerne kombi som kan brukes begge kjøre retninger, men vil ikke ha forovervendt. Og enda et spørsmål. er det sånn at man ikke skal bruke samme bilstole i mer enn 5 år? for da kan jeg jo ikke akurat kjøpe brukt fra 9-18 eller 9-25 kilo? blir veeeldig glad for tips. tenk nå er de snart 1 år...hjelpes meg som tiden har gått fort dere.
moden mamma Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 Først må jeg spørre Pluttiplutt.. hadde du stått opp, eller ikke lagt deg enda da du skrev meldinga? 05.36.. da burde du sovet stakkar deg! Jeg lurer også på det med bilstoler - føler det er en jungel av stoler.. Trenger tips jeg også!
bøllefrøene Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 hei jenter vi byttet sete da gutta var ti mnd har be safe izzi kombi( tror det skrives sån ) 9-18 kg. de bruker vi bakovervendt men kan også brukes forovervendt. men vi skal bruke bakovervendt så lenge som mulig.. det må dere jenter.. kan være snakk om liv eller død i en ulykke! vi kjøpte de på barnas hus på salg.. kostet vel ca 2650 ( full pris ca 3200 tror jeg) dyre greier men skal jo bruke de lenge og det er det farligste vi tar barna med på. hvis dere skal kjøpe brukt ville jeg kjøpt av noen dere kjenner.. har hørt at britex er bra og.. men de tar enda mere plass!! moden mamma.. dine har jo til og med prøvd a og o sine.. satt jo som prinsesser de!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå