Gå til innhold

"Tenk over hvem dine lyttere er"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett opp til flere ganger folk som skriver at alle skal være så forsiktige med hva de skriver, fordi du ikke vet hvem som leser det..

Vel, jeg mener det er den som leser sitt ansvar.. Hvis du leser deg redd, så la vær å lese.. Dette er et åpent forum, hvor hvem som helst sitter bak den andre skjermen.. Du som leser skal ta det som skrives med en klype salt, og heller vurdere nøye hva du skal tro på å hva du ikke skal tro på..

Så får du lese linker, henvisninger osv... Evt google litt selv da, for å få svar.. Kom ikke her å be "meg" være forsiktig med hva jeg skriver.. Så lenge jeg ikke krenker norsk lov så skriver jeg hva pokker jeg vil :) Helt uavhengig av hvem som leser hva!

God påske alle sammen!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det har du jo vist oss her inne lenge; at du skriver hva pokker du vil mener jeg...

Skrevet

Hehe, bra innlegg! Ja, hvorfor skal man ikke få skrive det man vil innpå her? Det er jo et forum der man skal dele tanker, diskutere og til og med være uenige! Hva er galt med det?

God påske!!:)

Skrevet

Enig! Eg mener altså egentlig at man skal ta hensyn til sine lyttere, men her inne er det så mange, og man aner ikke hvem som sitter å leser, så da er det jo helt umulig....Og dette bør folk tenke på når de leser her inne¡

Skrevet

Det er vel akkurat pga av sånne som deg, at mange ikke liker seg på dette forumet...

Regner med du liker det du ser i speilbildet...Så da er det jo bare å fortsette.

Er faktisk glad jeg ikke er en av disse selvopppnevnte supermammaene som klarer å ta alt med en klype salt, driter i hva andre sier(fordi de vet jo best uanstt) og bryr meg lite om jeg tråkker på andre mennesker.

Skrevet

Ehm.. Feil!

Jeg har en jente på 13 mnd, det vil si jeg har hørt til denne gruppen i en måned.. På denne måneden har jeg vært her inne fint lite, bare så du er klar over det! :P

Skrevet

Den var til Anonym der oppe altså :)

Skrevet

Anonym 13.56...

Ja men for guds skyld da.. Hvis du ikke liker deg på forumet så pell deg ut! Det er ingen som tvinger deg til å sitte å pine deg selv! :)

Og jeg er en selvoppnevnt supermamma? Bare så det er sagt så er det ingen som har kommet til meg med påstanden om å være forsiktig med hva jeg skriver, men det irriterer meg at andre får den "befalingen"!

Har ALDRI sagt at JEG vet best.. Og en sjelden gang har jeg selv gått til personangrep på en annen! Da handlet det heller ikke om Hva personen mente, men Hvordan det ble fremstilt, og gjerne etter et personangrep på meg selv!

Men ja, jeg klarer å ta alt med en klype salt, for du aner ikke hvem som sitter i andre enden.. Jeg leser henvisninger og linker før jeg gjør meg opp en mening.. Det mener jeg alle burde gjøre, til sitt eget beste, ikke fordi jeg er noen supermamma!

Skrevet

Min mening om temaet her er at man kan skrive hva man vil i innlegg man starter selv, så lenge man forklarer godt i overskriften hva det handler om, på den måten kan man velge om man vil lese eller ikke!

Når det gjelder å svare på innlegg her inne mener jeg man skal være litt forsiktig med hva man skriver, ikke nødvendig å skremme livet av usikre gravide og mødre, da er det bedre å bare skrive at de bør ringe lege osv, ikke legge ut om hva det KAN være!

Skrevet

1. du tråkker ganske hardt her...

2. Til å vere glad for at du ikke er en av disse supermammaene, så virker du veldig bitter...

Heldigvis er det ikke så mange som deg her;) Vi andre koser oss og vet at livet er mer enn et internettforum:)

Skrevet

Hei alle damer:-)

Etter en uke på påskeferie,måtte jeg innom her en tur.

Må si jeg er imponert over "supermammaer",som har tid til å være verdens beste mammaer,aldri la barna gråte, alltid stimulere barna sine maksimalt

...- OG å greie å sitte timesvis her inne på nettet for å forsvare sine fantastiske idealer...Get a life!

Mvh meg som fremdeles ikke har brukt Ferber, men som tror på at med sunn fornuft kommer man lengst:-)

Skrevet

Ytringsfrihet kommer med et ansvar. Vi har lov til å si hva vi vil, men vi må ta inn over oss konsekvensene.

Klart du kan gjøre hva pokker du vil i ytringsfrihetens navn og jeg vil forsvare din rett til å gjøre det. Men du kan ikke komme etterpå å bli sur for at andre reagerer negativt på det du sier. Det har de tross alt også lov til.

Skrevet

Jeg synes faktisk ikke det er for mye å forlange at man oppfører seg skikkelig selv på et åpent forum jeg da. Det er bare snakk om å ikke slenge dritt og oppføre seg som et voksent menneske. Jeg må si jeg blir utrolig lei av å se at halvpartene av innleggene handler om søvn og anti-ferber innlegg hver gang jeg logger inn her, og alltid av de samme menneskene. Kanskje det kunne vært en idè å legge alle disse til søvndebatten? Der de som er interessert i det kan se. Jeg forstår faktisk at mange opplever det som belærende.

Jeg synes det er kjempeflott å diskutere søvn, barneoppdragelse, kosthold osv osv... men det er faktisk svært sjeldent det blir gjort på en ordentlig måte her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...