Gå til innhold

Hvor blir det av mannen min...? :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han skulle komme hjem i halv 10-tiden- vi holder på å bygge hus, og han har jvært på huset og jobbet siden i 7-tiden.

Han er overhodet IKKE typen til å komme senere enn avtalt, uten å gi beskjed. Og som om det ikke er nok at han ikke har gitt noen beskjed, så får jeg heller ikke tak i ham på telefonen. Har både ringt og lagt igjen beskjed.

Blir stressa av dette. Kan ikke gå noe sted heller, for snuppa ligger og sover. Er så redd noe kan ha skjedd ham.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke annet en å gi deg en god klem. den følelsen er ekkel, men han dukker nok opp snart. om ikke kan du ikke få en nabo eller noe til å resie og se etter han ?

Skrevet

Huff skjønner deg godt! Har opplevd det samme en gang jeg også, er ikke noe gøy. Men sansynligvis en enkel og god forklaring. Om ikke du får tak på han innen en halvtime ville jeg ringt noen kjente for å komme å passe snuppa mens du går og ser etter han. Begynner jo å bli ganske sent og..

Skrevet

Forhåpentligvis har han bare glemt bort tida og ikke hørt at mobilen ringer når han jobber på huset, men forstår at det ikke er noe kjekt når det er midnatt og han ikke svarer på mobilen eller noe:(

Skrevet

Hadde vekket barnet, tatt det med i bilen og kjørt for å se

Skrevet

Ville fått noen til å passe ungen, eller kjørt opp til huset og skjekket for deg. Det samme skjedde med mamma når de bygget på huset. Og da ringte min stefar litt senere og fortalte at han hadde sklidd fra taket, gjennom stilasen, og landet på ryggen på bakken... Ikke meningen å skremme, men synes det er best å sjekke. Jobber han alene på huset?

Er mange ulykker som kan skje på en byggeplass, så ville ikke ventet for lenge om han ikke dukker opp!

Sender en trøsteklem, og håper på det beste:) Forhåpentligvis har du han trygt hjemme i sofakroken mens jeg skriver dette:)

Skrevet

Da ville jeg fått noen til å stikke bort i huset å se etter han. Kanskje han trenger hjelp?

Skrevet

Hvordan går det?? Blir jo litt bekymra her vet du... :)

Skrevet

Han har kommet hjem nå, og alt er i den skjønneste orden.

Tusen takk for flotte svar og tilbakemeldinger!! :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...