cherry coke Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 Uff...det er noe av det værste jeg hører! Har selv brukt fy deg ett par ganger, men det var i ren desperasjn etter at hun ikke ville høre etter. Synes det høres så stygt og fælt ut!
Ksenia & Anjem Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 Har ikke dette innlegget vært oppe før?.. Nei vi sier nei til han
cherry coke Skrevet 8. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2009 Har det? Har ikke fått med meg det...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. april 2009 #5 Skrevet 8. april 2009 jeg sier vel fy, men ikke ofte. sier mer "sånt gjør man ikke" eller "det der er ikke greit" eller "det var dårlig gjort" jeg føler at om jeg sier "SKAM DEG" så er jeg på nippet til og tape, det er bare en ting som er verre en skam deg og det er "DU EIER IKKE SKAM I LIVET" og begge deler blir litt heftig. litt sånn "jeg aner ikke hva jeg skal si for å få deg til å høre, så nå dytter jeg deg ned i stedet"
Ajam Skrevet 8. april 2009 #6 Skrevet 8. april 2009 Sier ingen av tingene tror jeg. Liker ikke å bruke de ordene der. Sier heller at "dette/det er ikke lov, eller sånt gjør man ikke" Er også veldig opptatt å forklare hvorfor, slik at hun får en forståelse av hva som er rett og galt.
Gjest Skrevet 8. april 2009 #7 Skrevet 8. april 2009 Ja det har jeg nok sagt.... eldste kan gjerne skamme seg noen ganger å tenke over hva hun har sagt eller gjort. Ser ikke helt det store problemet....
klampen i bånn Skrevet 9. april 2009 #8 Skrevet 9. april 2009 skam deg hører til mora mi sin generasjon! Grusomt å h-øre!!
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 9. april 2009 #9 Skrevet 9. april 2009 Jeg sier nei, det får du ikke lov til, slutt med det der, ikke ...
fox`y Skrevet 9. april 2009 #10 Skrevet 9. april 2009 fy og nei sier jeg ja. men ikke skam deg. bruker også å si at slikt er ikke greit.
partyoffive Skrevet 9. april 2009 #11 Skrevet 9. april 2009 Sier ingen av delene. Fy hores ut som noe man sier til hunder, ja! Dette er mennesker. Prover somregel og forklare hvorfor man ikke skal gjore det. Har jeg ikke tid/anledning akkurat da sier jeg vel somregel noe slikt som ;sånn er det ikke fint og gjore, el ikke lov og gjore e.l.. Vanskelig og si på stående fot!
Gjest Skrevet 9. april 2009 #12 Skrevet 9. april 2009 Tror aldri jeg har sagt skam deg.. Men har vel sagt fy ett par ganger.., men det passerl liksom ikke.. passer bedre til hunder. Så her går det i "nei", men varierende volum og kraft! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå