Gå til innhold

April: hei hei alle sammen:)


Mammaen til Lillegutt+maijente

Anbefalte innlegg

Nå var det lenge siden sist:)

 

Først av alt: Gratulerer til alle 4- og snart 4 åringene våre! Selv skal vi til pers med tre bursdagsselskaper helga neste uke. Skal bli godt å bli ferdig med det egentlig, for kroppen begynner bli stor og sliten, og termin nærmer seg med stormskritt.

 

Synes dette svangerskapet bare har flydd unna jeg. Tenk, kun 4 vakter igjen, så begynner permisjonen min:) Begynner bli tungt på jobb, så godt er det.

 

Dere andre da? Alt bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Så kjekt å høre fra deg igjen!

Vet akkurat hvordan du har det!! Er nettopp ferdige med 3 bursdagsselskakper her og føler med tung og pesende som en hvalross. Terminen min er 2 mai - er nå i uke 38. Var det 11 som var din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, 11. mai er min termin:) Nærmer seg med stormskritt føler jeg. 3 vakter igjen *jubler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blir spennende tider fremover.

Selv har jeg tre uker igjen til termin i dag og kjenner fødselsangsten komme krypende. Har likesom holdt tanken på fødselen unna "for det er så lenge til" PLutselig er det ikke det lenger. Det er veldig nært, og veldig skremmende. tenker på alt som kan gå galt....med baby og meg...Verden er så mye mer avhengig av meg nå enn ved sist fødsel pga Lille. Ikke at jeg tror jeg skal stryke med eller noe, men.....huff gruer meg ja. Hvordan har du det? Tenker du mye på fødselen?

Jeg har kanskje spurt før, men vet dere kjønn? Selv venter vi trolig en jente denne gangen. Gleder meg veldig til hun er ute, alt er vel og jeg aldri skal føde mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det snart til pers her også - M med bursdag i dag, familieselskap i morra og barneselskap neste helg (kjedelig med bursdag midt i påska). Hun har fått vannkopper og det er jo kjempestas... Egentlig ikke så aller verst bortsett fra ca når vi voksne skal legge oss + rundt 05 på natta. Da våkner hun og klør ikke noe spes sted men er kjempehissig!! Verre enn mitt pmshumør vettu (type hysterisk anfall fordi faren satte fra seg vannflaska hennes på feil krakk).

 

Aprilbaby; var fødsel nr 1 fæl? Jeg hadde ikke så mye positive minner fra Ms fødsel ,men denne til E gikk så fint! Mye kjappere (men ikke i nærheten av styrtfødsel), jeg hadde langt mer kontroll selv og alt i alt var det faktisk en positiv opplevelse (vondt, ja, men det skal det jo liksom være men det er noe helt annet når man føler man har kontroll selv). Krysser fingrene for at dere får samme opplevelse både du og Mammaen til Lillegutt og kommende maireke :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...