:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 jeg gjør ikke det! er så sær at jeg vil selv velge om jeg vil snakke med en person eller ikke og da må jeg jo vite hvem det er som ringer. sånn som nå ringte det en fyr som jeg ikke aner hvem er, tittet på nr på nett og aner fremdeles ikke hvem han er. *vil ikke ta den*
lego Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 Nei det gjør jeg ikke! Kun i tilfeller hvor jeg venter tlf fra "noen" at jeg tar den uten at jeg kjenner nr.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 8. april 2009 #3 Skrevet 8. april 2009 Tar telefonen uansett. Skjult eller bare ukjent nr.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. april 2009 bra det ikke bare er meg som er sær. det føles bedre og være sær når andre også gjør slikt... hehe
Mor&barn Skrevet 8. april 2009 #7 Skrevet 8. april 2009 Jeg tar telefonen uansett. Rett og slett altfor nysgjerrig til å la være. Ser ikke helt hvilken skade det kan gjøre. Når de først ringer er det som regel noe de vil
Gjest Skrevet 8. april 2009 #9 Skrevet 8. april 2009 Vel, sannsynligheten for at jeg ønsker å prate med noen som ringer fra et nummer jeg ikke kjenner er liten De legger igjen beskjed om det er viktig.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 8. april 2009 hih... akkurat sånn er det teline. man sitter hjemme en kveld og passer sine egene saker, og det siste man vil er og høflig snakke med noen. også ringer tlf, man aner ikke hvem som ringer, så man kan ta den og risikere med stor sansynlighet og måtte høfligsnakke, eller man kan lavær og fortsette og passe sine egene saker... hehe
Gjest Skrevet 8. april 2009 #11 Skrevet 8. april 2009 De siste ukene har jeg fått tlf. om pakke fra posten (skjult nr.), avlyst legetime (jeg kjente ikke nr.) og bestilte varer som var kommet til butikk. Jeg har jo ikke lagt inn alle disse nr. så jeg ville gått glipp av mye om jeg ikke tok telefonen!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. april 2009 Forfatter #12 Skrevet 8. april 2009 ja det er sant, kan godt hende jeg går glipp av mye... hehe.. men jeg tror det er verd det.. hehe
Mor&barn Skrevet 8. april 2009 #13 Skrevet 8. april 2009 jeg ser stort sett på nummeret om det er selgere. og er det ikke det tar jeg den Ironien var at det nettop ringte en type som ringte feil hehe
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. april 2009 #14 Skrevet 8. april 2009 NEJ!! ..men sist gang jeg gjorde det ble jeg bedt om å komme på jobbintervju. Da de ringte opp igjen for å gi meg jobben tok jeg den ikke..hehe.. endte opp med å måtte ringe tilbake igjen og skjønte ikke noe da jeg kom til politiet. Ble dritnervøs for hva jeg hadde gjort! hahahahahahhahah!
Gjest Skrevet 8. april 2009 #16 Skrevet 8. april 2009 Ytterst sjelden og bare hvis jeg venter telefon fra noen jeg ikke har lagret nummeret til. Som regel lar jeg den ringe ut - sjekker nr med gulesider og evt telefonterror.no - og finner jeg ut at det er noen jeg har interesse av å snakke med ringer jeg tilbake eller svarer om de ringer opp igjen
Chris&Alex♂♂ Skrevet 8. april 2009 #17 Skrevet 8. april 2009 oftes så gjør jeg ikke det. så sant jeg ikke vet at noen skal ringe meg, og jeg ikke har det nummeret fra før.
Himmel og hav Skrevet 9. april 2009 #18 Skrevet 9. april 2009 Ja, selvfølgelig gjør jeg det. Jeg syne jo det er alminnelig høflighet å ta telefoneen om jeg har mulighet. Er det noen jeg ikke vil snakke med i den andre enden, så avslutter jeg samtalen raskt og høflig.
petite fleur Skrevet 9. april 2009 #19 Skrevet 9. april 2009 Ekstremt sjelden. men så HATER jeg å prate i tlf da - uansett om jeg kjenner folk eller ikke. Takk og lov for mail og sms - og selvfølgelig det beste av alt - ansikt til ansikt :-)
Tokatter_USA Skrevet 9. april 2009 #20 Skrevet 9. april 2009 Ja. På telefonen hjemme kan vi ikke se nummeret uansett, og på mobilen gjør jeg det også, delvis fordi jeg er nysgjerrig, delvis fordi jeg er selvstendig næringsdrivende og har kunder!
frk.velandre Skrevet 9. april 2009 #21 Skrevet 9. april 2009 nei, hater å ta tlf når det er et nummer jeg ikke kjenner.så det er ytterst sjelden at jeg svarer. å er det skjult nummer tar jeg den ihvertfall ikke. men bruker opplysningen etterpå på å finne ut hvem det var,å ringer av å til tilbake om det trengs. har litt tlf skrekk. liker ikke snakke i tlf. går greit med nære kjente, som mamma å pappa å mine søsken+ min samboer. ellers så hater jeg å snakke i tlf. glad vi har sms å mail =) elllers så er det best å snakke face to face syns jeg.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 9. april 2009 #22 Skrevet 9. april 2009 Før tok jeg ikke telefonen uten å ha sjekket nummeret, at de skulle ha tak i meg- også evt at de måtte ringe igjen. Men nå tar jeg alt, fordi vi selger leiligheten og det står i annonsen at de kan kontakte selger på min mobil- derav meg. Hjemmetelefonen er det aldri noen som ringer på- bare min søsker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå