Libido- Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 Noah har hatt to små prikker i 3 dager, men i kveld har de poppet frem. Fikk resten av en A-derma spray krem av de vi fikk smitten fra. men lurer litt på om jeg kan bruke den på åpne sår? Det gikk hull på en blemme i ste og han sutrer over at det var vondt. I morgen er det sikkert både åpne og lukkede blemmer, samt sår som klør. Kan jeg da spraye dette på?
PinkBabyDoll Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 Vet ikke svar på spørsmålet ditt, ville bare ønske god bedring Send gjerne smitten videre til oss - greit å bli ferdig med sånne sykdommer! *god påske*
Libido- Skrevet 8. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2009 hehe ja det tror jeg mange synes. Var hvertfall hyppig smittebesøk hos de vi var til =) Han tåler både feber og andre sykdommer godt og holder vanlig aktivitetstempo. Så vi håper det blir slik med dette også =) Takk, det samme til deg!
Dronningen! Skrevet 8. april 2009 #4 Skrevet 8. april 2009 Gratulerer:o) ps. Kremen kan jeg ikke hjelpe deg med
happyhappy2 Skrevet 8. april 2009 #5 Skrevet 8. april 2009 festlig! kan du ikke sende de over hit da,vil gjerne få de og bli ferdig med de her i huset...hehe;) God bedring:) håper dere voksne har hatt det,jeg fikk det i voksen alder...og det er ikke morsomt!ikke trygt heller...
Mayken Skrevet 9. april 2009 #6 Skrevet 9. april 2009 Kan ikke hjelpe deg ang kremen. Vi holdt oss til hvitvasken da snuppa hadde vannkoppene forrige uke. Hvis du er i tvil, ville jeg ringt legevakten og hørt. Fikk mange gode råd av legevakten ang vannkoppene da jeg ringte dit.
Gjest Skrevet 9. april 2009 #7 Skrevet 9. april 2009 Ville også ringt legevakten og hørt. Men du bor ikke tilfeldigvis i stavanger? Lyst på besøk i såfall?
agent007 Skrevet 9. april 2009 #8 Skrevet 9. april 2009 Dersom det er Cytelium A-derma sprayen du fikk så brukte vi den på minstemann da han fikk vannkopper i julen og da både på vannkopper som det var gått hull på og blemmer.. Gikk helt fint ;-)).
Libido- Skrevet 9. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 9. april 2009 Desverre, bor i Kristiansund. Så det blir et lite stykke. Ellers hadde du vært hjertelig velkommen =)
Libido- Skrevet 9. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 9. april 2009 Ja den er det! Flott da vet jeg det =) Han har ikke så veldig mange prikker, rundt 20 kanskje. Håper egenlig det ikke blir så mange fler. Han vi var å fikk det hos hadde intet mindre enn 75 stk bare i ansiktet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå