Gå til innhold

Da har vi fått vannkopper i hus =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noah har hatt to små prikker i 3 dager, men i kveld har de poppet frem.

Fikk resten av en A-derma spray krem av de vi fikk smitten fra. men lurer litt på om jeg kan bruke den på åpne sår? Det gikk hull på en blemme i ste og han sutrer over at det var vondt. I morgen er det sikkert både åpne og lukkede blemmer, samt sår som klør. Kan jeg da spraye dette på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke svar på spørsmålet ditt, ville bare ønske god bedring :)

Send gjerne smitten videre til oss - greit å bli ferdig med sånne sykdommer!

*god påske*

Skrevet

hehe ja det tror jeg mange synes. Var hvertfall hyppig smittebesøk hos de vi var til =)

Han tåler både feber og andre sykdommer godt og holder vanlig aktivitetstempo. Så vi håper det blir slik med dette også =)

Takk, det samme til deg!

Skrevet

Gratulerer:o)

ps. Kremen kan jeg ikke hjelpe deg med

Skrevet

festlig!

kan du ikke sende de over hit da,vil gjerne få de og bli ferdig med de her i huset...hehe;)

God bedring:)

håper dere voksne har hatt det,jeg fikk det i voksen alder...og det er ikke morsomt!ikke trygt heller...

Skrevet

Kan ikke hjelpe deg ang kremen.

Vi holdt oss til hvitvasken da snuppa hadde vannkoppene forrige uke.

Hvis du er i tvil, ville jeg ringt legevakten og hørt.

Fikk mange gode råd av legevakten ang vannkoppene da jeg ringte dit.

Skrevet

Ville også ringt legevakten og hørt. Men du bor ikke tilfeldigvis i stavanger? Lyst på besøk i såfall? :)

Skrevet

Dersom det er Cytelium A-derma sprayen du fikk så brukte vi den på minstemann da han fikk vannkopper i julen og da både på vannkopper som det var gått hull på og blemmer.. Gikk helt fint ;-)).

Skrevet

Desverre, bor i Kristiansund. Så det blir et lite stykke. Ellers hadde du vært hjertelig velkommen =)

Skrevet

Ja den er det!

Flott da vet jeg det =)

Han har ikke så veldig mange prikker, rundt 20 kanskje. Håper egenlig det ikke blir så mange fler.

Han vi var å fikk det hos hadde intet mindre enn 75 stk bare i ansiktet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...