Gå til innhold

Jeg er redd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gruer meg til å legge meg. Gubben er ikke hjemme i natt. Jeg er ikke vant til å være "alene" hjemme. Er redd for innbrudd nå i påsketiden når jeg sover uten mannen min :-(( Føler vi er utsatt da vi ikke har alarm heller....

*vil at natta skal være over*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går nok så bra så :)

Du får ha tlf ved siden av deg så får du ringe noen om du syns det blir veldig skummelt.

Liker heller ikke å sove alene. Men er nok mer vanen av å ha noen der.

Har du lås på soveromsdøra? Ha nøkkel der. Og pass på at ytterdører og vinduer er lukket. :)

Er heldigvis sjeldent innbrudd sånn egentlig i forhold til hvor mange husstander det er. Jeg satte på uroen til sønnen min her om nattan når jeg sov alene. Haha. Fordi jeg blir liggende å høre på lyder. Men da hørte jeg jo ikke disse lydene så da ble det bra ;)

Skrevet

uff,det er ikke moro å være redd,når en er alene.

Men hvis du kan,så kan du jo sette på litt lys,og kanskje en radio på,så er det ikke helt stille,hverken for deg,eller om det skulle komme noen ubudne gjester.

Men som regel så skjer det jo ikke da,, uten at jeg skal være for sikker på det,for jeg vet jo ikke hvor du bor.

Skrevet

huffda...jeg er ikke så gla i å være alene selv..men sender deg en trøsteklem og håper du klarer å slappe av så du får sove:)

Skrevet

Bor på et nytt boligfelt på Østlandet. ikke spesielt belastet meg beskjent. Bare meg som har litt for livlig fantasi. Tør ikke sove med noe lys på heller - for da kan det jo blir brann :-) Er nok bare vanen med alltid å ha gubben der. God ide å ta med nøkkel inn på soverommet. Og telefonen. Nå har det seg tilfeldigvis slik at junior ikke er i form og har våknet x 1000 - så har lagt han i vår seg. da er vi i hvertfallk sammen. Skal snart legge meg, vet jeg bare utsetter det for jeg gruer meg. Når jeg er trøtt nok sovner jeg nok før jeg rekker begynne fantasere *grøsser og føler noen ser på meg inn av vinduene her*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...