Oktober_baby Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 Jeg er i uke 15 og har fått den magen! Gått opp ca 3-4 kilo, men virker som jeg har gått opp mye mer! Er det normalt med stor kul på magen i uke 15? Trodde ikke man så det såpass tidlig jeg..? Kan man se det på dere? Skal ikke skryte på meg flat mage til å begynne med, men syns jeg er alt for stor så tidlig.
☆chiquita☆ Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 Det er vanlig det. Noen får stor mage fort,mens andre får ikke mage før de er over 20 uker. Veldig individuelt. Jeg er 17+2 og har like stor mage som ei venninne som er 26 uker:)
Oktober_baby Skrevet 8. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2009 Det er jo godt å høre. Lurer på om det blir slik at man blir stor hele tiden, og sprekker på sluttten, eller om det kan gå seg til?
Gjest Skrevet 9. april 2009 #4 Skrevet 9. april 2009 Min mage begynte å synes i uke 14/15. Er nå 16+5 og den er fin, liten og rund. Ser godt at jeg er gravid. Samboeren synes jeg er "litt for gravid" men da vi satte oss ned for å lese uke for uke og fant ut at det skjulte seg en 16cm liten bebis inni der så kunne han forstå det Men han synes fortsatt at den lille har "plutselig" blitt så stor! Men jeg blir jo ikke noe mindre da. Koser oss med magen her i gården. Artig med så mye mage-oppmerksomhet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå