Gå til innhold

Skal bare....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....forte meg innom mens jeg pusser opp badet;=D Men ser at det er fullstendig Påskestemning her inne!

Vi pusser som sagt opp badet..... MEN ikke det badet som er vannskadd... neida... vi måtte selvsagt komme på den gode ideen å ta det lille retrorommet først:=) Tenkte at det umulig kunne ta så lang tid - og at det umulig kunne være store kostnaden. Men jammen tok jeg feil!!! Uannsett.... det blir godt å ha ett bad man ikke blir kvalm av å tilbringe tid i mens man er i oppussingsfasen på hovedbadet!

Så nå vet dere hva jeg bruker påskeferien til:=)

Jeg håper dere andre bruker tiden på mer fornuftige ting... som avslapping, lesing, kvikklunsj-spising, skiturer og vindrikking;=D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, oj, skjønner at håndverkerne i nærheten gnir seg i fingrene når de snakker med deg ;-)

Bad er ekkelt dyrt, sånn er det med den saken. Men du så glade vi blir av å ha det pent rundt oss når vi står og gnir søvnen ut av øynene og forbereder oss på å ta fatt på nok en ny dag. Badene blir sikkert kjempefine!!! Skal se at neste spatur går hjem til deg, he, he.

Skrevet

Er sikker på at det blir kjempefint og deilig å få ferdig!

Her i huset sverger vi fortsatt til "gjør-det-selv-metoden" : for "da blir det ordentlig gjort og så sparer vi masse penger!".....bare det atte det tar vinter og vår og vinter igjen før vi blir ferdig. Sånn er det med en handyman i huset c",)

Skrevet

Det er snart Spa, trøste trøste trøste:-))

Skrevet

Hvordan går det med badet?

I helgen kom jeg på at jeg har en fetter som er flislegger - han er allerede engasjert og skal legge fliser på begge badene våre som gjenstår. Åh, det skal bli deilig!

Skrevet

Hvordan går det med badet?

I helgen kom jeg på at jeg har en fetter som er flislegger - han er allerede engasjert og skal legge fliser på begge badene våre som gjenstår. Åh, det skal bli deilig!

Skrevet

Det går fremover:=) Jeg hadde trodd vi skulle vært ferdige nå.... men det gjenstår fortsatt oppsetting av dusjvegg pluss listing.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...