Gå til innhold

Vanlig å bli mer sulten mot slutten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er de siste dagene blitt et skikkelig matvrak. .Prøver å begrense meg, men blir ganske frustrert når det tar 1 time fra middagen er spist, til rumlingen i magen starter. Kan det være fordi magen har sunket veldig? Merket det godt da jeg plukket lego fra gulvet i dag. Babyen må ha sunket godt nedi bekkenet, for jeg slapp å hive etter pusten for hver gang jeg skulle bøye meg... og ikke gjorde det vondt heller. Kanskje det er fordi jeg har vært vandt med å føle meg stappmett etter bittelitt mat, og nå når jeg har fått større plass inni der resulterer i at jeg føler jeg aldri blir mett? Og har lyst på noe godt.

Hmmmm... Noen som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har forøvrig 17, snart 16 dager igjen til terminen...

Skrevet

Jeg har egentlig ikke hatt noe matlyst gjennom hele svangerskapet, men nå har jeg spist som normalt igjen de siste ukene. Er nå 38+6, så satser på at det er et tegn på at noe skjer snart :)

Skrevet

Ja, det er kanskje et tegn på det...

Litt kjedelig å gå og være sulten hele tiden!

Skrevet

Jeg har merket stor økning i matlyst. Har 15 dager til termin nå. Har lagt på meg bare 5 kg da, å ble anbefalt å legge på meg ca 15 siden jeg i utgangspunktet var litt tynn, meen nå tar lillemann alt ser det ut for. :) Kanskje kroppen lagrer opp til den kommende begivenhet? Hvem vet. Merker som sagt iallefall stor forskjell nå den siste uken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...