Gå til innhold

dere med tre tette.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

....når fødte dere? alle til termin el??

hmmmm, venter min 4, men får tre stk på under tre år, så jeg er litt lei nå ja:(

er 37+4:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he... ble tre innlegg d gitt!!!! lurer påomlagre knappen hang seg opp litt ja!!!

Skrevet

Har selv de 3 yngste på 3,5 år...fødte han i midten 5 dager før termin..og nå sistemann 3 dager på overtid..

Skrevet

jeg har 3 stk på 3 år, 2 mnd. Første kom 20 dager før termin, nr 2 3 dager over og siste 1 dag over,

Skal ha nr 4 nå, blir da 4 på 4 år, 3 mnd. litt spent jeg også.

lykke til, kommer vel når den er god og klar;)

Skrevet

Litt utenfor tema! Jeg får "kun" to tette, og har blitt advart i øst og vest om at jeg har påtatt meg et utrolig ansvar og at jeg kommer til å slite stort når den minste kommer (folk er ikke direkte positive alltid). Hvordan har dere over her klart dere?:) Ser jo at det er både 3 og 4 tette, hva var den største omveltningen for dere? 1 til 2, 2 til 3?

Skrevet

dytter litt siden jeg også lurer på dette..

Skrevet

Har selv 3 på 5 år.

For meg var det langt storre overgang fra 2-3 enn fra 1-2. 1-2 gikk veldig greit, til tross for at de var fodt med 18 mnd. mellomrom. Man har 2 armer liksom, he-he. 1 her og en der. 3 ble mye mer sjonglering og slitsomt på en helt annen 'svimmel; måte.

2 tette tror jeg er veldig greit, men slitsomt en dog. Ville da evt. anefallt og vente litt lengre for man evt. har nr. 3.

Skrevet

Fikk 3 barn på nøyaktig 4 år, nr 1 var ca 1 uke over termin, men nr 2 og 3 kom ca 1 uke før termin.

Lykke til:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...