FraENtilTO Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 har ikkje fått surra meg til å kjøpe,, skulle eg føde nå desse fridagene i påsken så håper eg sykehusapoteket er åpent... her på bærum sykehus så får man ikke det, må kjøpe selv....
mumtobe09&10 Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 Jeg skal også føde på Bærum i løpet av denne mnd, så jeg dytter denne litt opp.. Greit å vite igrunn...
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 8. april 2009 #3 Skrevet 8. april 2009 Jeg kjøpte for å ha hjemme etter fødsel, og de jeg kjøpte var fra Tena Lady. Det er 5 truser i pakka, og pakka kosta rundt 40 kr. Det er vel egentlig ikke så billig, men kan jo hende man kan bruke de mer enn en dag.... Ellers vil det vel bli litt dyrt i lengden..
Mamma'n til Mathea ♥spire12? Skrevet 8. april 2009 #4 Skrevet 8. april 2009 Man får jo i bøtter og spann på sykehuset.. Jeg fikk beskjed om å ta med meg det jeg ville av sånne ting, som var på rommet, fordi det ble kastet alikevell da de ryddet og vasket det.
FraENtilTO Skrevet 9. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2009 her på bærum sykehus får man desverre ikke det på sykehuset-. sånn har det vært lenge.. var slik også da eg fødte førstemann i 05. dumt at det er så ulik praksis da.. alle skulle fått det gratis.... men men, da vet eg at det koster 40 kr for 5 stk... satser på at det er det de har her:-)
BigBang Skrevet 9. april 2009 #6 Skrevet 9. april 2009 Hei! Man må jo ikke ha nettingtruser. Jeg har aldri klart å gå med disse ulekkre trusene. Hvis du ikke rekker å kjøpe de, ta heller med noen gode bomullstruser som kan vaskes på 60-95 grader.
"Liten" lykke Skrevet 9. april 2009 #7 Skrevet 9. april 2009 Jeg fikk ikke dette på Ullevål da jeg fødte i januar, men jeg savnet det heller ikke. Tenkte ikke på det engang. Hadde på forhånd kjøpt meg noen gode hipstere i bomull. De satt veldig godt på, selv med store bind, og kunne vaskes på 60 grader
FraENtilTO Skrevet 9. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 9. april 2009 kommer til å kjøpe noen nettingtruser tenker eg og se og så har eg da mange store bommulstruser som eg har brukt no i graviditeten.... bare leste en plass at det skulle koste 100 kr for 3 stk og det var mye for engangstruser syns eg så ville bare sjekke med noen som hadde kjøpt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå