Gå til innhold

Noen andre som er begynt å bli litt små lei : )


lille bakke

Anbefalte innlegg

Ja no jenter er d ikkje lenge igjen... og heldigvis for d.. eg venter mitt andre barn. termin 27 april. tida fram til no har gått kjempe fort men no virker d så uendelig lenge... rart egentlig. har jo ikkje vært så nær før : )

Folk har faktisk begynt å ringe for å høyre om eg er her fortsatt....

d er vel bare å smørre seg med tolmodighet og glede seg til å få ribbe beina igjen!

Lykke til folkens.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel ikke så veldig lei i utgangspunktet, men når man vet det er så kort tid igjen (Termin 13 april her) blir det litt sånn ventete opplegg...også er det jo endel ting jeg/vi ikke kan gjøre pga det sprekkferdige påskeegget..hehe. Sånn sett er jeg nok enda mer klar for å bli ferdig fysisk enn psykisk. Gleder meg til å gå fort, sove på magen, kose med sambo uten å føle meg som en stranda hval, bøye meg osv..men kjenner at jeg blir mer og mer nysjerrig på å se og bli kjent med dette lille underet som har bdd i magen min så lenge..bare få unna den der fødselen...

 

Ved å holde seg i aktivitet syns man tiden iallefall går litt fortere, det at man ikke kan vite når dette skjer er nesten litt i overkant spennende..det kan skje nå eller om noen uker liksom..og noen må forte seg til sykehuset, mens andre holder på med modningsrier osv i hundre år..er SÅ spent på hvordan det blir!!

 

Lykke til iallefall-god påske;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg begynner å bli veldig lei!! Er to dager over termin også så nå håper jeg virkelig det skjer. Formen er fin, bortsett fra veldig trøtt, men det er rart, det skjer liksom noe når en bikker termin-dato. I tillegg ringer folk og sender mld i hytt og pine, og det er nesten det mest plagsomme... Så nå håper jeg virkelig det skjer noe snart! Gleder meg til å treffe den lille skatten!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 dager igjen... noen dager går saktere enn andre. Men JA nå er jeg ganske forsynt. bekkenplager i varierende styrke siden uke 19. Begynner å bli tungt å bære denne magen nå. For ikke å nevne trangt inni der! nå er han hjertelig velkommen ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg har også termin 27 april, og har det på samme måte som deg.. Føler meg så utrolig klar og tiden føles Laang :) Gleder meg til å hilse på den lille der inne.

Lykke til til deg også! Håper du kommer avgårde snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dager over termin i dag, og begynner bli mektig lei ja....

Våkner 5 om morningen med kjempe ryggkramper som varer i en 5/6 timer før de gir seg (innbiller meg som førstegangsfødende at NÅ skjer det hver eneste gang dog, men den gang ei, sukk)

 

Jobbet 100 % frem til permisjon for tre uker siden, og er nå mer enn uthvilt og klar for å møte gutten vår. Har bekkenløsning så kan ikke gå særlig med tur, alle venner og kjente er på fjellet, og alt er stengt nå i påsken. Lese bok er jeg for ukonsentrert til så går mye i internett og TV. Blir mao en laaaaang fredag i dag ja.

 

At det kan gå 9 dager til er ikke særlig oppmuntrende nei, men den som venter på noe godt, eller hva???

 

Lykke til alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...