Gjest Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 ...britene står for serveringen, italienerne for trafikkavviklingen og tyskerne for underholdningen;-)
Kjøttpølsa Skrevet 9. april 2009 #3 Skrevet 9. april 2009 Helvete er faktisk et sted i Norge. På skiltet står det "Helvete 600 meter":-,)
Gjest Skrevet 9. april 2009 #4 Skrevet 9. april 2009 jeg bor 1.2 mil i fra Helvete. Og da er det ikke x en min jeg prater om.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. april 2009 #5 Skrevet 9. april 2009 du glemte "der svenskene står for ølet" og "afganistan står for lovverket" og "franskemennene står for bilene"
Gjest Skrevet 12. april 2009 #8 Skrevet 12. april 2009 Helvete har en filial mellom skulderbladene mine.
fru tekopp Skrevet 12. april 2009 #9 Skrevet 12. april 2009 Skitsofren? Med så mange mellom skulderbladene må du jo være litt forvirra?
Kjøttpølsa Skrevet 12. april 2009 #10 Skrevet 12. april 2009 Heller ikke alle som har en djevel/satan i 2ern:-,)
Gjest Skrevet 12. april 2009 #11 Skrevet 12. april 2009 Det er mulig at filialen er enmannsbetjent, og at den bare består av en liten hornfoting som har en allerhelvetes svær gaffel han stikker med hver gang jeg rører meg. Eller så kan satanismen baki der komme av overbefolkning av småjævler med hver sin påleggsgaffel. Det gjør i alle fall vondt nok til at andre joggere på Ekebergsletta antakelig tok meg for å være hardt angrepet av Tourettes i verste tegnerserieversjon. Satan i toern er a walk in the park, beibi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå