Gå til innhold

Okey... Kan noen fortelle meg hva som skjer???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk mensen 25.mars, var ferdig 28/29.mars.. hadde sex natt til 31.mars... Har ikke hatt sex etter det. Har rett og slett vært for trøtt... Men det som jeg syns er så rart, er at, særlig når jeg sitter i sofan, så er det akkurat som om jeg har sånn "lea mus" i magen, har ei lita jente fra før, så jeg vet åsse det kjennes ut når jeg kjenner første tegn til at jeg er gravid... Men det jeg stusser litt over nå, er om jeg kan ha blitt gravid så fort etter mensen? Noen av dere som har blitt det? Har 28dgr sykl. Skjønner ingenting jeg... og utfloden min har også vært tjukk, blendahvit. Ikke sånn blank spm den pleier å være... sorry for langt innlegg... måtte bare få det ut... håper på svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du hadde jo litt kort mens da, er det vanlig? Kanskje du er gravid fra forrige pp? Men det har du vel sikker kjekket=)

Skrevet

Hei og takk for svar :) Mensen min har alltid vært så kort etter jeg fikk ungen. den har også vært ganske regelmessig, alltid rundt 25 hver mnd. Nå slutta jeg på ppillen før jeg fikk mensen. Tok bare de gule tablettene på brettet, altså, tok bare 21 av tablettene, men de siste 7 av tablettene (de hvite) trodde jeg ikke det var noen hensikt i å ta engang, de var bare sånne sukkerpiller som man tok for ikke å komme ut av rytmen liksom...

Skrevet

Da kan jeg nok ikke hjelpe deg så mye, desverre=)

Men det stemmer det du sier, de siste hvite er bare sukkerpiller sånn at man ikke skal komme ut av telling.

Skrevet

hold på drømmen din=)

;)

intet er usannsylig i denne sammenheng=D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...