Gå til innhold

Noen fra Toten/Kapp her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg kommer opprinnelig fra Oppland, men bor nå i Oslo. Vi lengter etter hus og funderer på å flytte oppover etterhvert. Hvordan er det egentlig å bo på Toten? Og Kapp er det et ålreit sted? Vil gjerne ha litt reklame for disse stedene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bor på toten, og trives veldig godt. Vi bor på raufoss da, er liksom akkurat passe stort... har jo det meste av tilbud her og om man gidder og sjekke... :) Rolig og godt og bo her:):) På Kapp er det jo kjempefint, skulle jeg flyttet hadde jeg vurdert det. Helt nydelig hvis man får et sted med litt utsikt..:)

Skrevet

vi er jo like gamle og...:)

Skrevet

Jeg bor på Toten altså Lena ;) Bodde noen år på kapp, oppe ved tømmerhol, nydelig utsikt og kjempe flott. Ikke langt fra gjøvik og heller ikke lang til oslo om man ønsker seg en dagstur.

Trives veldig godt. Har også hørt veldig mye positivt om skolene og barnehagene på kapp. Er kanskje lettere å få barnehage plass her oppe også enn i oslo.

Jeg trives veldig godt her oppe, og anbefaler det på det varmeste :)

Skrevet

Jeg bor på Starum, som er omtrent det samme som Kapp :-)

Vi trives veldig godt her, barnevennlig og koselig, og vi har en tomt med flott utsikt over Mjøsa i tillegg..

Har to barn, gutt på 3 og jente på 8mnd.

Kan også anbefale området på det varmeste!

Jeg er selv fra Totenvika, og etter noen år i Oslo-området, lengtet jeg hjem til Toten, og mannen ble villig med :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...