Gå til innhold

Paradise hotel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Paradise hotel begynner å virke ganske så planlagt. Virker som om alle som kommer inn kjenner de andre der fra før..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du sier noe der. Sitter her og lurer på ser på Paradise Hotel og lurer på hvor fort jeg hadde klikket om jeg hadde vært der selv. Etter 2 dager kanskje.. er alt for usosial til å ha fikset noe slikt.

Skrevet

Nei, nå gidder jeg ikke å følge med på det lengre!!

Savner Iris

Skrevet

leste i en artikkel at mange av deltakerne ikke har medlt seg på, men ble kontaktet med forespørsel om å være med (sikkert grunnet relasjonene de hadde til andre deltakere) er ikke værre enn det..

Skrevet

jeg savner også Iris!!!!! Håper på at hun kommer tilbake!!! ARGH altså!!

Skrevet

Har Iris gått ut? Oppdatering pleace. Sitter i Sverige og får ikke fulgt med..

Skrevet

Ja, desverre! Slik jeg ser det ble ho ditcha i ryggen av lene og gjengen! Bare Øystein av alle på hotellet som ville ha ho der :( Håper så inderlig ho kommer tilbake!!

Skrevet

Du kan følge med på tv3.no. Der viser de alle episodene..

Skrevet

Tydligvis bare jeg som syns Iris var Sinnsykt irriterende.

Heia Negar;)

Skrevet

Syntes det er litt morsomt at det virker så planlagt, men syntes synd på de som er der inne. Det må være psykisk tøft der inne.

Liker hverken Nanna eller Iris, blir litt for fake for min del og kjedelig. Petter, Kevin og Noor heier jeg på.

Skrevet

Jeg mer eller mindre ga opp når Nanna fikk komme tilbake etter hå ha ryki ut. Selvfølgelig er det hele planlagt fra ene enden til andre.

Tv3 har nok bestemt seg om hvem som skal sitte igjen som vinnere og legger opp deretter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...