Anonym bruker Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 Tja... Sammen med et annet er det jo kjempe fint Ida-Marie Ida-Sofie
prebs Skrevet 8. april 2009 #3 Skrevet 8. april 2009 Jeg synes det er pent, enkelt og jordnært. Kjenner bare søte Idaer! Synes det - som alle navn - står klart best alene.
Miss Misantrop Skrevet 8. april 2009 #4 Skrevet 8. april 2009 Ida er kjempefint. Jeg og lillegutt har akkurat sett episoden av Emil, der han heiser Ida opp i flaggstangen. Et fint navn, med lange tradisjoner.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2009 #8 Skrevet 8. april 2009 jeg synes det er litt kjedelig ja. Men fint og søtt. Bare litt vanlig og fargeløst
Gjest Skrevet 8. april 2009 #9 Skrevet 8. april 2009 Nei, det er pent og klassisk. Absolutt penest alene.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2009 #10 Skrevet 8. april 2009 Ordet kjedelig passer bra. MEn det er ikke stygt.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2009 #11 Skrevet 8. april 2009 Nei, det er koselig! Ikke hør på dem som vil ha det som et dobbeltnavn, DA blir det kjedelig da. Ser for meg lillesøsteren til Emil i Lønneberget når jeg hører det, koselig og enkelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå