lego Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 Sambo er 34 år og jeg er 27, ingen av oss ser på nyhetene på tv. Ser dere på nyhetene på tv??? Og hvor gamle er dere? Jeg leser nyheter på nett hver dag, og kjøper kanskje en avis en gang i blant, men ser aldri på nyhetene. Vet at nyhetene begynner kl 21 på tv2, men aner ikke når nyhetene på andre kanaler begynner liksom.
Gjest Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 Lite tv-nyheter her også. Vi er 25 og 30. Ønsker ikke å vise nyheter på tv så lenge barna er våken, og når de er i seng er det andre ting vi vil bruke tiden vår på. Leser aviser daglig vi også. Men der går det mye mer på det som skjer rundt oss, en ting som skjer ute i verden.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 8. april 2009 #3 Skrevet 8. april 2009 Ser på hvis jeg tilfeldig skulle ramle innom akkurat den kanalen. Ellers leser jeg på nettet og avisa.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 8. april 2009 #4 Skrevet 8. april 2009 Vi ver forresten 27 og 29 år.
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 8. april 2009 #5 Skrevet 8. april 2009 Er nyhetslave. Kan se 1830- 19-21-2230 og 23 =0) ikke mye som er forandret men jeg ELSKER NYHETENE. Kjøper også aviser og ser på nettaviser =0). Burde avvennes haha.
Holly❄️ Skrevet 8. april 2009 #6 Skrevet 8. april 2009 jeg ser sikkert nyhetene på tv hver kveld Syns det er greit å få med seg ting.. Er 25 år, men har alltid sett på nyhetene i følge mamma Søstrene mine er 19 og 27 og kunne ikke brydd seg mindre om nyhetene... Bare for det er interessant hos oss
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 8. april 2009 #8 Skrevet 8. april 2009 Så du viser ikke en unge på 9 år hva som skjer rundt i verden? Deg om det.
lego Skrevet 8. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 8. april 2009 Hehe, høres ut som en ekte nyhetslave ja...
frk.velandre Skrevet 8. april 2009 #10 Skrevet 8. april 2009 haha jeg er nyhets-slave. ser di nyhetene jeg kan+ værmeldinger. å leser nyheter på nett flere ganger om dag. både jeg og sambo. vi er32 å 37
Gjest -<<- Skrevet 8. april 2009 #11 Skrevet 8. april 2009 Svært sjelden. Jeg liker ikke tv som nyhetsmedium; det går sakte og jeg kan ikke søke utdyping når jeg ønsker det. Takke seg til internett.
Gjest Skrevet 8. april 2009 #12 Skrevet 8. april 2009 Nei, det gjør jeg ikke. Bare hvis det tilfeldigvis står på.
Verdens tøffeste mamma Skrevet 8. april 2009 #14 Skrevet 8. april 2009 Jeg ser fryktelig lite TV. Men jeg MÅ ha nyhetene med meg hver dag. Leser aviser, ser nyheter på tv, ser nyheter på nett og hører på radio. Jeg er 31 år.. Har en mann på snart 30. Han bryr seg lite om nyhetene. Leser dem på nettet og føler det er nok..
Gjest Skrevet 8. april 2009 #15 Skrevet 8. april 2009 Nei, og heller ikke aviser (utenom lokalavisen). Bruker internett som nyhetsmedium.
OsloMor Skrevet 8. april 2009 #16 Skrevet 8. april 2009 Ja, liker å få med meg en nyhetssendig i løpet av dagen. Ellers leser jeg aviser i papir og på nett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå