Anonym bruker Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 Siden jeg ble gravid for snart 5 måneder siden har mannen min begynt å trosse meg veldig. Han bryter avtaler, "glemmer å ringe", og drikker og går ut på byen mer enn tidligere. .. Dessuten har han tidligere jobbet på en uteplass som dørvakt, hvor det ofte er mye bråk og vaktene hyppig blir skadet av voldelige gjester. Jeg føler at det ikke er den beste plassen for han å jobbe lenger, spesielt siden han skal bli pappa til en liten baby. Dessuten blir jeg svært stresset når han er på jobb der, og det er ikke bra for barnet. Han har sagt han er enig, men her om dagen reiste han på jobb "bak ryggen min". Han sa ikke fra om det, og ble kjempesur på med når jeg konfronterte han om hvorfor han gjorde på det viset. Han sier at han vil "feste og ha det gøy mens han har sjansen", mens jeg synes han burde ta litt mer hensyn og vise meg at han har lyst å bli voksen, og ta ansvar. Er jeg helt dum? Er jeg helt urimelig? Er det normalt å begynne å oppføre seg mer barnslig og uansvarlig når man skal bli pappa.....? Skal jeg bare sitte inne og gråte og føle at alt er min skyld? Jeg føler virkelig at det er min skyld at han oppfører seg sånn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå