Gå til innhold

Noen som har noen gode råd=)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fryst ned morsmelk i isbitposer og skal tine de i kjøleskapet siden tutta skal på overnatting hos bestemor. Har noen et bra tips om noe jeg kan tine melka i..? Er redd det setter seg en "rar" smak på melken dersom jeg tiner det i noen plastbokser jeg har. Vet at det må være kokt hvertfall! :) Har ikke nok tåteflasker at jeg kan tine alt på dem..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke sende med frossen melk da? Så får bestemor tine opp melk etterhvert...

Skrevet

Dersom det du tiner det opp i er godt vasket og kokt i 5 min, skal det mye til for at det setter lukt. Men husk at opptint morsmelk kun er brukbart i 24 timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...