merfos Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 Jeg har fryst ned morsmelk i isbitposer og skal tine de i kjøleskapet siden tutta skal på overnatting hos bestemor. Har noen et bra tips om noe jeg kan tine melka i..? Er redd det setter seg en "rar" smak på melken dersom jeg tiner det i noen plastbokser jeg har. Vet at det må være kokt hvertfall! Har ikke nok tåteflasker at jeg kan tine alt på dem..
lego Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 Kan du ikke sende med frossen melk da? Så får bestemor tine opp melk etterhvert...
"Liten" lykke Skrevet 9. april 2009 #3 Skrevet 9. april 2009 Dersom det du tiner det opp i er godt vasket og kokt i 5 min, skal det mye til for at det setter lukt. Men husk at opptint morsmelk kun er brukbart i 24 timer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå