Gå til innhold

dere aleneforeldre , hvor lenge har dere vært singel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en alenemor, vært alene i 3 år, folk begynner å spørre meg om jeg ikke skal treffe noen snart, ikke så lett da liksom.. Merker jeg har blitt veldig kresen etter jeg fikk barnet....Begynner å lure på om jeg er ganske treig her, er snart 25 og har venninner som skal gifte seg...

Hvor lenge var dere singel før dere ble i et forhold igjen? eller hvor lenge har dere vært single ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vel egentlig vært singel i 15 år, med noen få og meget korte "avbrudd", som et par ganger har resultert i barn(samme far, men litt vingling frem og tilbake). Vil ikke ha noen mann inn i livet, for jeg trives altfor godt slik det er:)

Det var en kort stund litt spørsmål, men nå tror jeg alle har innsett at jeg er og vil forbli singel.

Skrevet

Det er 1,5 år siden bf. og jeg flyttet fra hverandre. Men det er ca. 1 år siden det ble ordentlig slutt.

Jeg savner en å dele hverdagen med. Men det er som oftest i helgene. For ukedagene så trives jeg godt alene, trives med å bruke de timene bare på lillegutt. Trives med å sitter å bare styre med det jeg vil etter at lillegutt har lagt seg.

Men det er litt ensomt i helgene. Alle gledene jeg har med barnet mitt skulle jeg gjerne delt med noen :o)

Så jeg leter ikke veldig, men er åpen for forhold om det skulle dukke opp noe intressant ;o)

Skrevet

Har vært alene mer enn jeg har vært sammen med noen jeg:pLitt trist innimellom,men stort sett trives jeg veldig bra som singel da:)Nå har jeg vært alene 1 år..og er inne i en "det er kjipt å være meg/alene periode"..varer som regel ikke så lenge da..Men jeg er snart 30 da,ingen som spør meg om sånt:pUansett da-poenget mitt,du som bare er 25 trenger da ikke stresse;)Han med stor H dukker nok opp når du minst aner det:D

Er du så heldig å ha en helgepappa har du nok større sjanser enn meg hvertfall til å treffe noen-du kan jo faktisk være sosial innimellom:)

Lykke til da:D

Skrevet

Jeg har bodd alene i 13 år,trives veldig godt med det.

Innimellom hadde det jo greit å hatt en annen voksen å være glad i,men når jeg leser på BIM og DIB er jeg så glad for alle problemene jeg slipper unna.Kan gjøre hva jeg vil,når jeg vil uten at noen irriterer seg over det eller at jeg irriterer meg over dem.

Har store barn og små barn,minste har jeg ingen pappa til,så det blir lite sosialt ,så akkurat det savner jeg....Men men,koser meg masse med barna og angrer ingenting ;0)

Skrevet

Vært singel i snart 4 år, og jeg nyter det. Har ingen planer om å finne meg en mann med det første:)

Skrevet

Jeg har vært singel i over 2 år. Jeg har ingen planer om å finne meg en mann, tanken byr meg litt imot for å være ærlig.

Skrevet

3 år siden jeg var sammen barnefar også hadde jeg et kort forhold med en fyr i noen måneder i sommer. men ellers har det ikke vært mye og samle på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...