Libido- Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 Skal ha det til middag i morgen, men har aldri laget det før..
Himmel og hav Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 Jeg pleier rett å slett å trekke den i godt saltet vann, og servere den med gode poteter, revne gulrøtter og masse eggesmør ved siden av. Kjempegodt!
fox`y Skrevet 8. april 2009 #3 Skrevet 8. april 2009 I folie:) Legg kveiten i biter m/litt smør,gulerøtter,løk,paprika (om ønskelig), ha på godt fiskekrydder eller annet godt krydder. sett i ovnen på 200 grader i 30-40 min:) går også an å koke kveitet i litt havsalt, serveres med bacon,potet og gullerotstuing:)
Renate :-) Skrevet 8. april 2009 #4 Skrevet 8. april 2009 Kok den i godt saltet vann ( 5 ss pr liter vann).... Den er også god å steke men jeg syns kveite er mer elegang kokt :-)
Libido- Skrevet 8. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2009 oki. Hva er best av foliedampet i ovnen og kokt da? =)
Renate :-) Skrevet 8. april 2009 #6 Skrevet 8. april 2009 Aldri smakt fra ovnen for jeg er redd for at fisken skal bli rå når jeg lager den i ovnen, lite erfaring med det, men det er veldig godt med fisk som er tilberedt i ovnen!!
Pooosi Skrevet 9. april 2009 #7 Skrevet 9. april 2009 Stekt kveite er en av favorittene mine!!! Jeg blander hvetemel, godt med sitronpepper og salt, deretter vender jeg kveita i d å steiker i smør evt olje..Kveita blir sprø og god, serverer med rømme og potet, el ris og god fiskesaus;)) Himmelsk godt, kan sitte lenge å bare spise den stekte kveita..nam nam
frk.velandre Skrevet 9. april 2009 #8 Skrevet 9. april 2009 signerer pooosi jeg:) slik gjør vi også det. er bare vant med stekt kveite jeg . suuupergodt. vi bruker remulade til. potet, raspet gulrot og smeltet smør. nammmmm
Gjest Skrevet 9. april 2009 #9 Skrevet 9. april 2009 Stekt kveite, surret i i viking melk på boks....nam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå