Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått meg kjæreste, og MÅ jo ha påskeegg til han! Noen flere som har kjøpt påskeegg til tidligere eller evt nåværende kjærester?

Tenker litt på påskeegg til snuppa og... om jeg rett og slett dropper det. Nå har ho fått 1 stort påskeegg av pappa'n sin som ho har her, ho får egg av bestemor, og mormor, og i bursdag, og penger fra oldemor.. Dvs 4 påskeegg allerede før påskeaften. Syntes liksom sjarmen med å våkne opp på påskeaften faller bort:( Ho får jo påskeegg hele uka her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg dropper også påskeegg til småen, moren min er så barnslig at hadde hun ikke fått vært eneste påskeegggiver så hadde hun sutra om det for evig og alltid... hehe. kan jo hende han får hos far også, men tviler siden han ikke er der den dagen.

hm.. det spørs jo litt hvor lenge dere har vært sammen og hvor trygge dere er på hverandre. men jeg er litt glad i ting som har med intern humor og gjøre. foreksempel fikk jeg tak i en sånn gigantisk melkesjokolade som man vinner på tusenfryd i 1. premie og ga til en et år. han var av typen som spiste sjokolade til frokost, også syntes han det var teit med gaver for han kunne jo kjøpe alt han ville ha selv. men den måtte han bite i seg når jeg kom med den gaven... hehe

men det spørs jo hvor mye man skal gjøre ut av det da.. hm... terningene fra kondomeriet er jo litt morsome

Skrevet

Har kjøpr sjokolade til han jeg, siden han mener sjokolade er sunt!! :) også har jeg kjøpt flakslodd (fordi vi hele tiden snakker om å vinne masse penger så vi kan kjøpe DIGERT hus;-P ) + at jeg har kjøpt en bok, sånn god og barnslig kjærlighetsgreie. Håper bare han liker den, men må vel gjøre det siden det er jeg som har kjøpt den!!

Hadde tenkt på gavekort på kino... så kan han be meg på kino date, hehe:-D

Kondomeriet er litt sent nå... siden påska allerede er her:-P

Noen andre som har forslag????

Som dere skjønner så prøver jeg å gjøre alt for å ikke være ALENEMOR lenger, haha:-D Får se om jeg får lurt han med påskeegg :-P "lov å håpe" :)

HI

Skrevet

påskeharen kommer på lørdag og kondomeriet er åpent på dagen :P

men jeg syns det høres ut som et flott og koselig egg!

du kan jo lage et "gavekort" som han kan bytte inn mot et kyss eller noe i den retningen... hehe... det er litt søtt og litt romantisk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...