Meg og Victoria + en i magen:) Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 tok innvdendig ultralyd, hun så edn fostersekk og en plommesekk og ett lite foster men ikke noe hjertelyd. damen sa ikke så mye, dette var på oslo akutten... det eneste hun sa var at vi må ta en blodprøve du får svar etter påske engang..... jeg tror jeg er mellom 5-6 uke, men da skulle det jo vært hjertelyd huff er det dødd?
1 høne i haneflokken-født Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 målte hun ikke fosteret?? du kan ikke være litt mindre på vei enn antatt og at hjertet ikke har startet å slå enda, det starter jo ikke før i uke 6???
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 8. april 2009 #3 Skrevet 8. april 2009 Ja, enig med hun over... Du er akkurat så langt at hjertet muligens ikke har begynt å slå ennå. Gi det en uke,så kan du se med sikkerhet. Helt sant, ikke ta sorgene på forskudd...Men å være mentalt forberedt er jo også en styrke... Skal krysse fingrene for deg masse!
lille_luna Skrevet 8. april 2009 #4 Skrevet 8. april 2009 Hjertet begynner å slå 6+4. Min gyn sa at jeg skulle komme på ul i uke 7, sånn at vi kunne være sikker på at se hjertebank. Ønsker deg lykke til :-)
Meg og Victoria + en i magen:) Skrevet 8. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2009 Nei hun målte ingenting, hun jeg var hos var skikklig dust dame... hun sa ingenting om at jeg burde komme tilbake ,rettogslett hun sa ikke en dritt...
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 8. april 2009 #6 Skrevet 8. april 2009 Helt utrolig...Noen leger hadde egnet seg mer som dyrleger enn å jobbe med folk.... De har knukne sosiale antenner... Sa hun ingenting som indikerte hvor langt du kan ha kommet? Jeg ville ringt ned og forlangt en ny undersøkelse. Gi beskjed om at du var der,men ingenting ble sagt...Du aner jo ikke eksakt hvor langt på vei du er,sant? Da skal du foreløpig senke skuldrene og komme deg på sjekk igjen rimelig snart... Med en mer menneskelig lege som skjønner at de kan engste gravide vegg i mellom om de ikke gir klare svar.... Lykke til så masse!
Meg og Victoria + en i magen:) Skrevet 8. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. april 2009 hunsa jeg var små gravid hehe, men jeg tok en hcg forje uke hos min fast lege og den viste ca 5 - 6 uker på vei. så da bør jeg være 6+2 i dag.. jeg hadde siste mens 20 februar..
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 8. april 2009 #8 Skrevet 8. april 2009 Har hørt at man ikke kan høre hjertelyden før i uke 7-8..så kanskje det var litt tidlig..
Lillevenn33 Skrevet 8. april 2009 #9 Skrevet 8. april 2009 Hjertet begynner å slå mellom 5+5 og 6+2, sånn ca. Så det er best å ta en UL til for å sjekke. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå