Gå til innhold

Sur på mannen min..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Egentlig er han en fantastisk fyr. Men det viser seg at han har arrangert LAN-samling i morgen. Hjemme hos oss. Jeg har hørt noe om det da, men ANTE ikke at det skal ha så stort omfang som det skal ha. Syv menn, syv PCer, de begynner kl. 09 om morgenen, og skal holde på hele dagen. Jeg hadde tenkt å gjøre husarbeid, men har nå fått tydelig beskjed om at jeg ikke kan vaske stuen mens de er her. AAARGH! Min dag kommer vel til å bestå i å løpe etter ungen på 15 mnd, som ELSKER å dra ut ledninger og trykke på knapper. Ser for meg en veldig slitsom dag med sutring, og jeg får vel ikke gjort noe koselig :(

Jada, jeg er en grinunge. Men måtte bare få det ut. sukk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men du trenger vel ikke å være hjemme???

Skrevet

Da har du 2 valg:

1. Ta guttungen med deg ut på tur. Pakk nistemat og gå til fjells, lekeplassen, besøke venner/familie eller noe annet gøy.

2. Bli hjemme og vær sur, la gutten dra ut ledningene og sørg for at mannen din ALDRI finner på noe sånt igjen!

Skrevet

Hehe.. joda, men problemet er at vi reiser vekk fredag. Og orker ikke komme hjem til en kjempedrittent hus til mandag. Det er min husarbeidsuke, så den er jo fair.. Og vil egentlig at mannen skal få ha det kjekt sant, men dette ble bare litt for mye for meg. I dag. er visst litt sleten..

Skrevet

Forstår den, hadde nok blitt irritert selv jeg. Men ikke la det ødelegge dagen din! Gi beskjed om at når kameratene er gått hjem så tar han stua, siden han nekter deg å gjøre det. Så får begge det dere ønsker=)

Skrevet

Tja, kanskje det..? Men han får nok ikke tid, for vi skal videre på en påskegudstjeneste på ettermiddagen.. Men kanskje jeg skal prøve meg med den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...