Gå til innhold

Når begynte magen deres å synke? (u/t)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når hodet var festet:)

Skrevet

Samme her. Hodet festet seg nå i uke 39, så magen er nettopp begynt å synke litt

Skrevet

Ok:) Så det er en sammenheng mellom når hodet fester seg, og når magen synker? Da har nok hodet festa seg her. Magen har sunket skikkelig siste dagene.

Men hodet kan vel feste seg mange uker før fødsel? (er 35+4) Ingen sammenheng mellom når hodet fester seg, og hvor lenge igjen til fødsel? Har så sinnsykt nedpress om dagen, veldig annerledes enn mitt forrige svangerskap i grunn:)

Skrevet

Magen min har sunket, og hodet er festet. Har også veldig nedpress og svangerskapet er heeeeeelt anderledes enn sist.

Skrevet

Jeg har ærlig talt ikke peiling jeg, er førstegangs!:) Men vet at hodet festet seg for to tre uker siden (legen som sa det) og på samme tid sank magen betraktelig..:) Er 38+4 idag og fortsatt ingen tegn til noe mer spennende her...:) var på sparketest på sykeuset idag grunnet lite liv, og da sa jordmor at her sitter hodet fortsatt godt fast og barnet er langt nede i bekkenet og klart til å bli født. Spurte da når det var:9 hun svarte at det er når barnet er klart for det!:)

Skrevet

Her sank magen allerede for to uker siden, er nå i uke 33, men hodet har fortsett ikke festet seg. Han kaver fortsatt rundt inni magen, ganske ubehagelig... Spesielt om natten.

Jeg har et håp om at han kommer litt før termin, er redd han blir ganske stor (faren var nesten 5 kg)

Skrevet

er førstegangsfødene og legen min sa at hode var nede. vil det si at hode har festet seg da?? var 28uker på vei når han sa det, er nå 29uker og magen har sunket litt..

Skrevet

Se hva legen din skrev på helsekortet ditt:) Om det står HB er HodetBevegelig, om det står HF er HodetFestet!:)

Skrevet

Jeg er førstegangs og uke 36 idag, magen min har sunket veldig mye og det skjedde for en uke eller to siden ca. Mange som sier at jeg absolutt ikke kommer til å gå over termin, men at hun kommer nok en liten stund før.. håper på det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...