Januar-nurk Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 Sikkert et idiotisk spörsmål, men stiger tempen når man har blitt gravid.? Eller er det bare ved egglösning? Venter på tante röd som ikke kommer, mange symtomer, men hvit test. :-(
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 Det sies at tempen skal stige litt etter eggløsning og dersom man blir gravid skal den holde seg høy eller evt stige litt til. Hvis man får mens går temp ned igjen- enten like før mens kommer eller når den kommer
Gjest Skrevet 9. april 2009 #3 Skrevet 9. april 2009 tempen min gikk fra 36.8 - 37.3 etter eggløsning... og den holdt seg mellom 37.1 - 37.3 når jeg ble gravid...
Tidemann Skrevet 10. april 2009 #4 Skrevet 10. april 2009 Samme her,jeg har nokså"lav" kroppstemeratur til vanlig og tok tempen formoro da sønnen min var syk siden jeg tok den på han,da var min temp på over en halv grad mer enn den pleier og jeg visste det var en stund siden eggløsning,dette var det første tegnet og kjøpte meg en test som var positiv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå