Gå til innhold

Jeg vil ikke ha flere barn!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer og jeg har et barn fra før. Vår felles øyensten, vårt kjærlighetsbarn.

Nå vil samboer at vi skal prøve å få en unge til, åtte år etter vi fikk gullungen.. Og på en måte hadde det kanskje vært koselig med en unge til, men på den andre side så må vi jo starte helt på nytt, med amming, bleieskift, barnehage og alt styret som følger med sånne små.. Jeg er ikke så veldig barnevennlig av meg, og ønsket meg egentlig ikke unger i det hele tatt.. Så tanken på å bli tobarnsmor frister ikke! Men det er vanskelig å forklare dette til samboer, for han ønsker seg så veldig et barn til... Redd han forlater meg hvis jeg nekter å få flere...:/

 

Så; Få en unge til for å gjøre samboer glad, eller være egoistisk og følge min egen "lyst"..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes du bør følge hjertet ditt. Det er bare du som vet hvor mye dette betyr for samboern din og deg. Lykke til med valget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...