KarLuc +1? Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 vil HJEM!!!! 30 min igjen på jobb... jobber i butikk, så er myye trakking og ståing i løpet av en dag... og utrolig men sant, er ALLEREDE begynt å få vann i beina :s det er litt i tidligste laget synes nå jeg... (er 6+2 i dag, muligens lenger pga skikkelig ustabil syklus)... Men off, slet skikkelig med dette i forrige svangerskap, men da gikk jeg trossalt høygravid hele sommeren, og det var de 3 siste mnd det kom..... men nå begynner det altså så tildlig.... *sukk* Og i tilleg er eg sinnsykt trøtt og slapp om dagene.. *syte*syte* hehe- Måtte bare få det ut.......
Sistah*G07*J09* Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 Da kan vi syte ilag Har akkurat samme problemet, jobber som hjelpepleier så er ikke akkurat mye man får sittet i løpet av dagen :/ Er hoven i føttene etter arbeidsdagen, så må ha støttestrømper på når jeg er på jobb. Er 9+2 i dag :/ Kjenner også bekkeløsningsmerter, hadde det i forrige svangerskap, å virker som det kommer enda tidligere nå Syt syt, men er trossalt glad for at jeg er gravid likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå