mayaya Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 Jeg har såå lyst til å ha et puslespill som kan legges i påska, men så glemte vi det på butikken i dag *klaske i panna*. Det er et kjøpesenter 20 min hjemmefra som har åpent til 21 i dag - - - gidder jeg???
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 8. april 2009 #3 Skrevet 8. april 2009 Det er veldig koselig å ha noe å pusle med i påsken, da! Men du er sikker på at det ikke stenger tidligere i dag? Sjekk det først, da, ellers blir du irritert, tenker jeg! :-)
mayaya Skrevet 8. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2009 Ja, jeg har sjekket Har bursdag i morgen da, og NÅ kommer mannen på det geniale at han kunne kjøpt det til meg i gave *fnys*
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 8. april 2009 #6 Skrevet 8. april 2009 Jamen da kan jo han kjøre og kjøpe det da!!
mayaya Skrevet 8. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. april 2009 Hahaha, nei, tror han føler seg ferdig med shopping for i dag
mayaya Skrevet 8. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 8. april 2009 Hmm.. Nå lurer jeg på om han har kjøpt det alikevel, for han finner på såå mye annet fjas jeg kan gjøre istedet...?? :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå