nr2_imagen Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 Jeg har tre uker til termin og den siste uken har jeg begynt å få noen krampelignende greier i lysken og nedover innsiden av låret. Jeg kjenner det ofte også litt i nederste delen av magen og nedover... Andre som også har det slik?
¤A-09¤ Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 Skulle akkurat til å poste et liknende innlegg! Jeg har også fått dette de siste ukene. Nå er det 3,5 uke igjen til termin og det er blitt skikkelig ille !Hver gang disse krampene på innsiden av låret kommer knekker jeg helt sammen. Kan jo nesten ikke gå ute blant folk, for ser ut som jeg skal føde:p Jeg har begynt å uroe meg for at dette ikke skal forsvinne til fødselen, for da vet jeg rett og slett ikke hvordan jeg skal klare å presse ut denne gutten:-( Krampene kommer ikke bare når jeg går, men også veldig når jeg prøver å gjøre nr2 på do! Og det er jo de samme musklene som brukes ved fødselen! Er dette sånn du opplever det også?
vilde5 Skrevet 8. april 2009 #3 Skrevet 8. april 2009 Jeg har det akkurat som dere. Skikkelige kramper som kommer og går. Har tre uker til termin og er også redd for det med pressingen. For har ikke sjanse til å presse når disse "stikkingene" kommer. Så håper noen som har hatt det lignende og født før kan si noe om hvordan det har gått eller hva dette er for noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå