Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg hatt hodepine i 3 dager, og det ser ikke ut til at det går over. Det er på samme plassen hele tiden (bakhodet på venstre side). Noen som vet hva dette er, eller som har hatt mye hodepine i svangerskapet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt helt idiotisk ekstrem hodepine i uker nå...Aner ikke hvorfor. Men min sitter i tinningene..Begge to. Så voldsomt at jeg ikke klarer å tenke eller fungere. Har sikkert tatt 2-3 paracet daglig i 2-3 uker nå... Bortsett fra i går. Da fikk jeg merkelig nok en pause. Aner ikke hva det kommer av. Håper du får en pause snart også. Man blir jo gal av slikt...

Skrevet

Vet veldig godt hvordan du har det..har vært mye plaget med hodepine i dette svangerskapet.Går i perioder,kan ha det flere dager på rad og så kan det holde opp helt noen dager..

Ikke vær redd for å ta en paracet av og til,det sa jordmor og lege til meg var helt ufarlig for fosteret..

Skrevet

Stod opp med hodepine i dag også, det er ikke mye gøy! Tok 2 paracet i går, men det hjalp ikke. Det hjalp heller ikke å sove det bort. Det er så vondt at jeg har lyst til å grine. Får vel bare håpe på at det går over etterhvert :) Det gjorde gikk vel over på dere håper jeg?

Skrevet

har vært fri for det i to-tre dager nå. Wheeee! Håååper du slipper snart!

Skrevet

Har det ennå,men ikke fullt så mye som for en mnd tid siden så det bli nok bedre etter hvert :)

Skrevet

Jeg har hatt kraftig hodepine i begge mine svangerskap, men det har av en eller annen merkelig grunn sluppet taket rundt uke 21-23. Veit ikke hvor langt på vei dere er her, men det kan jo hende det gir seg snart...

Skrevet

Jeg også er plaget med "hodepine" men smerten sitter sterkest bak øynene så det er helt forferdelig å bevege de. Heldigvis har jeg sluppet å tatt paracet men vil ty til det når smerten er uutholdelig. Jeg er 16+5 idag og har hatt dette omtrent 14 dager nå, på og av, så håper det gir seg snart. Jeg sliter ikke med andre svangerskapsproblemer for øyeblikket, utenom noe som kan vere starten på bekkenløsning, men jeg skal ikke klage :) Jeg er frisk og fin ellers uten noen form for kvalme :)

Skrevet

hei har selv sliti med kjempe hodepine i over 14 dager å i går var jeg hos dr til kontroll ..

Har før hatt mange migrene anfall men de har sitti bak øynen og blitt lys sky osv ikke slik denne gangen nå sitter det i tinningen på høre side å bak i hode ... Dr sa att det var veldig mange gravid som enten fikk migre eller spennings hodepine i svangerskapet , jeg hadde da spenningshodepine og fikk henvisning til fysoterapaut for å løsne litt på nakken og ryggen så håper dette hjelper :) Fikk også beskjed om att jeg fint kunne ta paracet om jeg trengte det .

Men skulle hodepinen bli værre eller jeg skulle bli kvalm i tilleg så skulle jeg ta kontakt med enten legen eller legevakt pga da tenker de på svangerskapsforgifting ..

Håper hode ditt blir bedre , ellers ville jeg tatt en tlf til legen over påske :) god bedring

Skrevet

Kanskje det kommer av jerntablettene eller folaten jeg tar daglig? Er også kjempekvalm kun på kveldene! Jeg er i uke 12+4..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...