Gå til innhold

HJEEEELP ... Hva skal jeg gjøre ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så fortvilet atte fy .. Har vært sammen med sambo i 5 år. har en sønn på 3 år.

De siste 2 årene har vi ikke hatt det bra fordi hans temprement begynte å gå utover forholdet så jeg trakk meg tilbake.

Han irriterer seg over ALT mulig . som feks at søplebøtta er full ( greit nok at dette er irriterende ) men han lager stor sak ut av dette . dette gjelder alt mulig . Og han er humørsyk ( dette sier han selv at han er ) , og han prater om minst mulig . dette smitter veldig på meg som er nærtagen så jeg blir fort irritert / lei meg når han er sånn. Han slenger mye dritt innimellom også . Og slår sønnen våres seg på ett eller anne vis så angriper han meg med å spørre om jeg ikke gidder å følge med på han . enda han vet hvor hønemor jeg er med sønnen våres. Jeg blir så lei meg når han sier sånt.

Alt dette har gjort at jeg sakte men sikkert mister følelser for han , har ikke et godt samliv , jeg klarer ikke å ha sex med han ( sånn har det vært siste 8-9 mnd) ,jeg orker ikke å kysse han og vil helst ikke bli kysset , og jeg selv er ikke den åpne jenta jeg en gang var . fordi han aldri snakker om ting så blir det til at jeg ikke gjør det heller.

men det er noen dager innimellom jeg tenker at dette skal vi klare (på dager da han er i godt humør og vi har det greit) , men det går fort over igjen. jeg gikk til psykolog for 1 år siden fordi jeg var så deprimert og tappet for energi , og samtalene dreide seg jo bare om forholdet. husker psykologen sa jeg bare måtte ta et valg. Men her sitter jeg da enda med samme problem.

Har prøvd å snakke med han men det blir liksom ikke bedre .

Jeg er livredd for å bli alenemor så jeg ønsker ikke det heller. Men skal jeg råtne bort i et sånt forhold... ?

Trenger råd... Er ordentlig fortvila..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du ønsker, kan du gjerne ta kontakt med meg. Har kanskje noen erfaringer som kan være til hjelp :)

*klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...