Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

han er snart 4 mnd,vil plutselig ikke ta pupp, klør mye i munnen,men det har han gjort en liten stund,og han er veldig sutrete...og i dag så så det ut som han gulpa vann,selv om han ikke har fått vann. mme får han nå da han ikke vil ha pupp.

Hvordan ble deres barn når di begynte å få tenner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! min lillemann på 7mnd hadde,og har fremdeles puppenekt, han fikk en dag med feber og påfølgende forkjølelse, +litt diare noen dager i forveien. Han våknet også mye på natta, gråt og hadde vondt. Dette var 1 april..4 april kom tanna. :)

Har tidligere trodd, da han var rundt 4 mnd, at tenna skulle komme, da han gnagde, sikla og sutra mye,,

Skrevet

tusen takk for svar :)

vil bare få han til å ta puppen igjen jeg,synes det er kjempetrist at han ikke vil lengre...nå har han faktisk sovna,sovet i 2 timer,får håpe han ikke våkner og er like sur,kjedelig at han skal bli så sur når eg selv er syk og liten energi

Skrevet

ja de små merker også når vi er syke og utilpasse..:)

synes det var kjemptrist at han ikke ville ha puppen lengre. var overhode ikke forberedt..! var bom stopp over natta her. Tilbyr han flere ganger om dagen, og pumper meg litt for å holde melka der litt til, så får vi se.

Skrevet

off,ja eg håper han våkner i måren tidlig eller senere i kveld og tenker at alt han trenger er mammas pupp hehe :P slutta å amma dattera mi når hun var 4 mnd,men det var på legens anbefalinger,men nå har jeg lyst å amme mye lengre...så jeg får se..

Skrevet

!!! han tok puppen igjen nå!! så kikker han på meg etter ett par sutt og smiler DET gliset!! ååå,akkurat som han tenker; lurte deg! haha

Skrevet

haha så bra!! :D

værre med min kar..:( dag 9 uten puppen...så det toget har vel gått...

Tenker med meg selv at jaja, kanskje bedre at han finner ut av det selv enn at jeg skal venne han av puppen..? (ja jeg liker å lure meg selv) Trist er det uansett..det er noe man ALDRI får tilbake, da er han liksom ikke baby lengre, eller en bekreftelse på at han vokser og blir stor. (huffåhuff)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...