Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste par dagene har jeg hatt følelsen av tyngde helt nede i magen. Er dette vanlig? Akkurat som om all vekt ligger for lavt/veldig lavt. Er usikker på om jeg bør gå på skitur i morgen... Noen med erfaring på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helluuu... Kjenner meg igjen der gitt... Hehe... Enkelte ganger så legger bebyyysssn seg godt til rette som en sånn avlang tjukk pølse der nede, å når jeg da attpåtil får kynnere.. Juuhuuuu sier jeg bare.. Det følast godt! :0P Tror ikke dette er no uvanli, sa så jordmora iallefall... Hehe.. Men det kan av å til være utroooli ubehageliiii..

 

Kjenner det spes godt når jeg skal opp av senga in the morning.......Heheeee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...