3SmåGull Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 De siste par dagene har jeg hatt følelsen av tyngde helt nede i magen. Er dette vanlig? Akkurat som om all vekt ligger for lavt/veldig lavt. Er usikker på om jeg bør gå på skitur i morgen... Noen med erfaring på dette?
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 Helluuu... Kjenner meg igjen der gitt... Hehe... Enkelte ganger så legger bebyyysssn seg godt til rette som en sånn avlang tjukk pølse der nede, å når jeg da attpåtil får kynnere.. Juuhuuuu sier jeg bare.. Det følast godt! :0P Tror ikke dette er no uvanli, sa så jordmora iallefall... Hehe.. Men det kan av å til være utroooli ubehageliiii.. Kjenner det spes godt når jeg skal opp av senga in the morning.......Heheeee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå