Gjest Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 Vet om lookfantastic.com og strawberrynet.com men husker det var en annen side også som solgte enda billigere enn disse? Noen som har adressen? Tusen takk!
xxxJulianexxx Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 Jeg handler ofte hos shopping4net.com hvertfall. Vet ikke om det er den du mener.
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 8. april 2009 #3 Skrevet 8. april 2009 feelunique.com er billigere enn de to du nevnte på mange produkter ihvertfall.
dollylille Skrevet 8. april 2009 #4 Skrevet 8. april 2009 Jeg kan også anbefale feelunique.com, billigere enn de andre, og gratis frakt.
Gjest Skrevet 8. april 2009 #5 Skrevet 8. april 2009 Takk takk. Det var feelunique.com jeg hadde vært innom før en gang! Nå har jeg bestilt Redken shampoo, balsam & leave-in hårkur - alle tre tingene ble vel en 300,-
Frukten og To små Skrevet 8. april 2009 #6 Skrevet 8. april 2009 feelunique bruker jeg også nå, bruker mye fra clinque jeg da. men det de ikke har som jeg trenger, handler jeg på strawberrynet. fortsatt billigere enn i Norge, samt at jeg har en del rabatter. det lønner seg jo å bestille for under 200 NOK, da slipper man toll. men det sendes kanskje som "gift"? og da slipper man toll?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå