Gå til innhold

Isak eller Markus? HJELP!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanskelig med navn altså...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes de er kjempefine begge to, men liker kanskje Makus best tror jeg.

Skrevet

MaRkus altså:)

Skrevet

Isak! Ikke så mange som heter det:)

Skrevet

Halve Norges mannlige befolkning kommer jo til å hete Markus om 15-20 år... Så Isak, helt klart!:)

Skrevet

Sønnen min heter Isak, så jeg går klart for den varanten ;-) Nyydelig navn, helt objektivt sett.. He he

Skrevet

ja,stakkars deg altså!!tenk så grusomt vanskelig valg du står ovenfor,er jo forferdelig synd på deg...

HJELP!!

Skrevet

herregud anonym....... Gravid e'll?????

Isak det heter solstrålen min!

Skrevet

Isak er pent. Markus er prostituert.

Skrevet

Isak gir assosiasjoner til en unge i Bibelen.

Faren syntes det var helt greit å offre denne ungen til Herren (brenne ham på et offer-bål). Heldigvis for Isak sa Herren i siste øyeblikk at han bare hadde fleipa (testet pappan altså), og pappan hadde BESTÅTT testen ved å være villig til å brenne ungen sin.

Etter dette fortsatte mor å bo sammen med denne mannen som satte Herrens befaling høyere enn å forsvare sitt eget barn.

Skrevet

Både Isak og Markus er bibelske navn, i likhet med Maria, Johannes, Andreas, Matias, Peter etc etc. Jeg ser vel ikke helt poenget ditt her, selv setter jeg grensen ved Onan.

Skrevet

Isak er kjempefint :)

Skrevet

Poenget mitt er IKKE at Isak er et bibelsk navn. Men hvilken rolle han hadde i "sin" bibelhistorie.

Det er ingen tilsvarende skrekk-historie knyttet til Markus, så vidt jeg vet.

Men for all del. JEG ville ikke tatt i en far-til-Isak med en illtang, men dersom HI synes at Abraham var en OK gubbe, så værsågod.

Skrevet

Isak, det heter gutten min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...