Gå til innhold

Urolige hender... Hva skjer med kroppen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene har jeg hatt slike urolige hender. Klarer ikke holde hendene stille. Det føles som om jeg skal ha drukket for mye kaffe i løpet av dagen, selv om jeg ikke har drukket noe!

Noen som vet hva det kan komme av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det akkurat som deg, og jeg mangler B12. Pga en gastro operasjon, så klarer ikke kroppen min å suge opp B12, og nå som jeg er gravid er det en ekstra påkjenning for kroppen.

Mange gravide får problemer med B12 lageret, dette kan du sjekke opp ved en blodprøve hos legen.

Symptomer på at man mangler B12 er iallefall skjelvinger i hendene og armene.. I mitt tilfelle så kan jeg plutselig begynne å skjelve, og jeg får litt problemer med å se helt klart..

Men det kan jo være andre årsaker til dine skjelvinger også :) Hør med lege eller jordmor ved neste kontroll.

Skrevet

Er ikke gravid dessverre...

Synes det er veldig merkelig, men ikke noe som jeg føler for å løpe til legen med liksom!

Har hatt trøbbel med tinnitusen min også de siste dagene... Har føltes ut som om noen har holdt bomull foran øret samtidig som jeg har hørt de høye pipelydene. Skikkelig irriterende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...