Miztery Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 Jeg var mye flinkere før, leste og sang før hun skulle legge seg, men så ble hun eldre og nå kan hun jo lese selv. Her om dagen kom jeg over noen Disneybøker i bokhandleren som jeg leste hos min bestemor da jeg selv var barn, og nostalgisk som jeg er, måtte jeg bare kjøpe dem. I går leste jeg høyt fra den ene boken til datteren min, og det ble satt stor pris på. Hun spurte i morges om jeg kunne lese mer fra den boka.. Så nå har jeg et forsett om å lese mer høyt til henne, selv om hun leser godt selv, er det jo litt koselig å sitte sånn sammen og fortelle og høre på en fortelling!
Gjest Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 Det gjør jeg, ja. Mine er jo bare straks 1 og 5 år, da. Det gleder meg å se at minsta også koser seg når jeg leser for henne. Eldste hadde ikke ro i ræva til å sitte å høre/se i bok før han var 2....
Miztery Skrevet 8. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2009 Datteren min er snart 8 år, og jeg har nok ikke lest mye høyt til henne det siste året. Men det skal det bli mer av framover, hvis hun selv vil!
Willy Wonka Skrevet 8. april 2009 #4 Skrevet 8. april 2009 Høytlesing er både hyggelig og viktig selv om barna kan lese selv...så det skal jeg gjøre - om gutten min ønsker det selvsagt - så lenge han har lyst, om han så blir 12-14 år...
Anonym bruker Skrevet 8. april 2009 #5 Skrevet 8. april 2009 Hvor mange her leste til babyene sine da? De har glede av det de også?
LoveActually Skrevet 8. april 2009 #6 Skrevet 8. april 2009 Leser fortsatt avogtil for min ni-åring ;-) Koselig for oss begge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå