Gå til innhold

Ang. El-smerter...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier el-smerter å bli verre etter en har sluttet med p-piller? jeg kan ikke huske at jeg har kjent noe til no smerter midt i syklusen tidligere, men nå siste to dagene har det vært veldig ubehagelig, og når jeg trykker på magen kjennes det ut som et vondt blåmerke...

nå vet jeg jo ikke om det er EL jeg har akkurat nå, men i følge syklusen min så stemmer det i hvertfall veldig bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke helt hvordan det funker med EL-smerter, men når jeg sluttet med p-piller fikk jeg mensensmerter etterpå.. men bare den ene gangen, å jeg hadde aldri opplevd det før. så det er nok stor forandring til kroppen å slutte på pillen..

Skrevet

Jeg har alltid hatt sterke eggløsningsmerter og menssmerter. Har ikke merka noe til at det er verre like etter at jeg slutter på p-pillene noen av gangene jeg har gjort det. Men, vi er jo alle forskjellige. :-)

Skrevet

når du gå på pilla så så har du ikke eggeløsning, derfår du ikke merker noe til de=) eggene blir ubefruktbare på en måte=)

eg hadde ikke smerter når eg gikk på pilla. men når jeg sluttet kom de i fleng=)

Skrevet

Jeg hadde skikkelige smerter rett etter jeg sluttet på p-pillen. Var utrolig vondt i 2-3 dager. Trodde seriøst noe var galt, men fant ut at det var eggløsningen. Har ikke hatt smerter etter dette, kun den ene gangen. Så mulig du slipper det du også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...