Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor langt er dere på vei når dere mister???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var 6 uker, så jeg var veldig tidlig. Jeg hadde brunlig utflod hele veien fra IKM.

Skrevet

har hatt graviditet utenfor livmoren.. var 6 uker på vei når det ble oppdaget... ingen blod/utflod, bare vondt

Skrevet

hvordan vondt får mann når mann mister da??

Skrevet

har hatt 2 SA og 1 MA og har ikke hatt vondt i det hele tatt, bare litt mensmurringer

Skrevet

var forøvrig 7 uker på den ene SA'n og 8 på den andre og 10 uker på MA

Skrevet

hvordan merker du at du mister akkurat da hvis det ikke gjør vondt?? å hva er forskjell på SA og MA?

Skrevet

jeg starter med blødninger........

SA da dør fosteret og kroppen ordner opp selv og støter det ut

MA da dør også fosteret men kroppen ordner ikke opp selv og støter det fra seg, da må man enten støte det ut ved hjelp av tabletter eller med utskrapning, jeg endte med utskrapning

Skrevet

Da har du fått forklaring på hva SA og MA er av Septemberbaby ble det ikke over her...

Jeg mistet i MA i uke 12 - ingen smerter, ingen blødninger, bare tilfeldig at det ble oppdaget. Måtte få utskraping 2 dager etter at jeg var på UL - babyene (tvillingsvangerskap) sluttet å vokse i uke 6/7, de døde mest sannsynlig da og kroppen min ordnet ikke opp selv. Merket ingenting, hadde alle symptomer, begynte med oppkast i uke 8, og bekkenløsning i uke 11 - var ett sjokk å få beskjed om at babyene var døde...

Fint det ble oppdaget på tidlig UL i uke 12, ellers hadde det ikke blitt oppdaget før ved ordinær UL i uke 18 - det hadde vært enda verre.

Er tilbake på Bli Gravid og håper det klaffer igjen snart og at spiren klorer seg fast de neste 9 mnd =)

Klems

Skrevet

Jeg har mistet i uke 5,6 og 9.

Alle gangene jeg har mistet har det startet med brunlig utflod. De to første gangene (SA) skjønte jeg ikke at det var noe galt før jeg begynte å blø et par dager senere. Den siste gangen skjønte jeg straks at noe var galt, når jeg fikk brunlig utflod. Magefølelsen stemte, og det ble en MA. Smertene har først kommet når jeg har begynt å blø.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...